کد خبر 457003
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۰

یک مقام عراقی از کشته شدن بیش از ۵۰ نظامی در دو حمله جداگانه تروریست های داعش در غرب الرمادی خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از آسوشیتدپرس، یک مقام استان الانبار عراق گفت در دو کمین تروریست های داعش بیش از ۵۰ نظامی عراقی کشته شدند. بر این اساس این حملات جداگانه روز جمعه در غرب الرمادی مرکز این استان رخ داده است. این مقام عراقی جزئیات بیشتری از این حملات ارائه نکرده است.

این در حالی است که «خالد العبیدی» وزیر دفاع عراق روز شنبه طی بازدید از یگانهای نظامی مستقر در استان الانبار تصریح کرد: پیروزی در مقابل گروه های تکفیری در الانبار بسیار نزدیک است. در این روز همچنین توپخانه های ارتش عراق مواضع داعش در جنوب غرب الرمادی را زیر آتش گرفتند.

وزیر دفاع عراق پیشتر نیز با بیان اینکه عملیات آزادسازی استان الانبار از تروریست های داعش با برنامه ریزی زمانی تعیین شده جلو می رود گفته بود ارتش و نیروهای مردمی لحظه به لحظه حلقه محاصره تکفیریها در این استان را تنگ تر می کنند.

گفتنی است، عملیات پاکسازی استان الانبار از لوث تروریست های تکفیری داعش با حمایت های گسترده نیروهای مردمی و عشایر عراق پیش می رود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • مهدي ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    0 0
    كار جنگ با مردم شهدت طلب و كار هاي اطلاعاتي حفاظتي و راهبردي جنگ به عهده نخبگان نظامي ميباشد كه اين رمز موفقيت عراق در برخورد با اين سفاكان ميباشد كه اين را تجربه جنگ ودفاع مقدس 8ساله بيشتر روشن ساخته وبر عهده نخبگان نظامي ما است كه اين آموزشها را به ملت عراق منتقل نمايد چون جنگ ما در خارج از مرزهاي خودمان هزينه انساني و مالي كمتر ومنافع بيشتر براي خودمان دارد تا نزديك مرزهاي خودمان
  • سعید ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    0 0
    آرزوی پیروزی برای ارتش و نیروهای مردمی عراق علیه گروه تکفیری داعش دارم.
  • کارشناس ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    0 0
    چه عجب عنوان شهید به رزمنده های عراقی داده شده .
  • ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    0 0
    چرااینقدر پیشروی ارتش عراق کند شده برخلاف حرف های وزارت دفاع .چراچندتا تروریست بی سروپا رانمی توانند به درک واصل کنند؟
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    0 0
    کمین!هر روز کمین
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    0 0
    کمین!هر روز کمین
  • محسن ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    0 0
    بدون تردید مردمی که برای خدا و دفاع از کشور و عزت اسلامی شان بپاخیزند پیروزند و شکست قططعی و حتمی از آن داعش و مزدوران صهیونیستی خواهد بود. اسرائیل از این پس باید عزا بگیرد و کم کم آماده محو از صفحه روزگار شود انشاءالله این وعده عبد صالح خدا حضرت روح الله است و دنیا تحقق این وعده حتمی را خواهند دید. تا کور شود هرآنکه نتواند دید و یا یانتواند شنید. «الا ان حزب الله هم الغالبون»

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس