کد خبر 456852
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۵

رئیس سازمان هنری و ادبی دفاع مقدس با بیان اینکه ۲۵ کتاب دفاع مقدسی مزین به تقریظ رهبر انقلاب فیلم‌نامه می‌شوند، گفت:‌ انتخاب نهایی اینکه کدام کتاب به فیلم‌نامه تبدیل شود با سازمان هنری و ادبی دفاع مقدس نیست بلکه نظر کارشناسان مجتمع آموزشی و پژوهشی هنر انقلاب اسلامی تعیین‌کننده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، گلعلی بابایی، رئیس سازمان هنری و ادبی دفاع مقدس، در گفت‌وگویی در پاسخ به این پرسش که چه عنوان‌هایی برای این منظور انتخاب شده‌اند، گفت: در جلساتی که برای این منظور برگزار شده است، قرار بر این شد که ما کتاب‌هایی که مزین به تقریظ مقام معظم رهبری هستند را در اختیار بخش سینمایی مجتمع آموزشی و پژوهشی هنر انقلاب اسلامی قرار دهیم و آن‌ها با توجه به ظرایف این آثار خودشان تصمیم بگیرند که کدام یک از این آثار برای تبدیل شدن به فیلم‌نامه مناسب است.

وی در پاسخ به این پرسش که «از آثار تولیدشده توسط حوزه هنری اثری در این مجموعه هست؟» گفت: هنوز عناوین این آثار مشخص نیست.

به گفته بابایی، ارائه ایده‌های ناب برای تولید نمایش‌ها و فیلم‌های جدید در عرصه دفاع مقدس مهم ترین هدف این اقدام بوده است. با توجه به اینکه در سال‌های اخیر بسیاری از هنرمندان عرصه دفاع مقدس از فقر سوژه در این زمینه گلایه داشتند،‌ این آثار می‌تواند دست‌مایه خلق آثار جدید شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس