کد خبر 456802
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷

مسئول سیاسی حزب موتلفه با بیان اینکه بازگشایی سفارت انگلیس بدون توجه به مصوبه مجلس اشتباه است گفت: درحال حاضر فصل برقراری ارتباط با انگلیس نیست.

به گزارش مشرق، محمدکاظم انبارلویی مسئول سیاسی حزب مؤتلفه با اشاره به مخفی نگه‌داشتن سفر هاموند به تهران و افشای آن از سوی گاردین اظهار داشت: بازگشایی سفارت انگلیس در تهران بدون در نظر گرفتن مصوبه مجلس درست نیست چرا که مجلس تصویب کرده هرگاه دولت انگلیس دست از برخوردهای خصمانه با تهران بردارد،‌ دولت مجاز به برقراری ارتباط است.

انبارلویی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ نشانه‌ای مبنی بر کاهش مواضع خصمانه دولت انگلیس وجود نداشته است افزود: با این وجود دولت اقدام به از سر گیری ارتباط با دولت انگلیس کرده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به سوابق انگلیس در فتنه 88 و همگرایی با ضد انقلاب علیه جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: درحال حاضر فصل برقراری ارتباط با انگلیس نیست مگر اینکه از لندن نشانه‌ای مبنی بر رویکرد عدم دخالت در ایران دیده شود.

وی درخصوص اختلاف با انگلیس درباره تجهیزات جاسوسی یادآور شد: قاعدتاً موضوع اختلاف تهران و لندن درباره برخی تجهیزاتی که احتمال می‌رفت برای مسائل جاسوسی به کار می‌برند حل نشده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مهماندار هواپیما ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    0 0
    مشرق جان خانه امیدت داره باز می شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس