کد خبر 456479
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان تیم ملی والیبال خسته هستند، اما در شرایط خوبی به سر می‌برند.

به گزارش مشرق، اسلوبودان کواچ پیش از آغاز مسابقات والیبال جام واگنر در خصوص حضور در این رقابت‌ها اظهار داشت: ما برای کسب بهترین نتیجه به اینجا آمدیم تا با دستی پر راهی جام‌جهانی شویم. در گام نخست با فرانسه و پس از آن هم با لهستان بازی خواهیم داشت. برای ما مهم است که در بالاترین مکان ممکن در بین این چهار تیم قرار بگیریم. هدف ما این است که یک والیبال تماشایی را به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه نتیجه در این چنین مسابقاتی مهم نیست، خاطرنشان کرد: رقابت در جمع چهار تیم برتر دنیا  سخت است. تمام حواس ما روی جام‌جهانی است و اینکه در مسابقات دوستانه، بازیکنانمان را مورد ارزیابی قرار دهیم تا بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

کواچ در خصوص وضعیت تیم ایران پیش از مسابقات جام واگنر گفت: بازیکنان خسته هستند، اما در شرایط خوبی به سر می‌برند. 100درصد آماده نیستیم، چون می‌خواهیم نیروی کامل خود را برای 20 روز آینده خرج کنیم.

بوبان درباره رویارویی ایران و فرانسه افزود: همه می‌دانند که فرانسه چه تیم پر قدرتی است. امسال فرانسه توانست قهرمان لیگ جهانی شود. تیم ما هم بسیار خوب بازی کرد. نباید فراموش کرد که ما هم به خاطر یک امتیاز علی رغم بازی‌های خوبی که ارائه کردیم از گروه خود صعود نکردیم. به هر حال تقابل با فرانسه آزمایش خوبی است. باید به میدان رفت و دید که چه تغییراتی حاصل شده است.
منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس