کد خبر 456417
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در صفحه مجازی خود انتقادات بی‌سابقه‌ای را نسبت به وزیر ورزش مطرح کرد.

گروه فضای مجازی مشرق- امیر عابدینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آقایان در داوری‌ها چه می‌کنید و چرا این همه مسأله‌دار سوت می‌زنید؟ آیا باید حرف دکتر دادکان را بپذیریم یا نه؟

چگونه گل دوم استقلال تهران را قبول کردید و چگونه بنگر با همین خطا که مشکوک هم بود اخراج شد؟ آقایان باور کنید مردم هوشمندند و فوتبال را می‌فهمند.

آقای کفاشیان! داوری‌ها به سمت و سوی خوبی نمی‌رود، چرا؟ آقای خادم که ادعا کرده که کاره‌ای نیست، آقای سجادی هم که اگر اختیار داشته باشد کاری از او بر نمی‌آید. چه کسی ناکامی‌های اخیر پرسپولیس را پاسخگو است؟

آقای وزیر که می‌گوید چه کار کنم، من باید گل بزنم! نه شما فقط ... بزنید. با این مدیریت بی‌نظیر خود. اگر روش عوض نشود، ما روش خود را عوض می‌کنیم، باور کنید.

اظهارنظر جنجالی در اینستاگرام عابدینی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علیرضا مهرانی ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    0 0
    آخه طاهری کجای فوتبال بوده که آوردنش پرسپولیس، چرا برای استقلال افشارزاده ای را میذارن که معاون و مشاور وزیره؟! در دولت قبل هم همین موضوع بود، معاون رییس جمهور (زریبافان) رییس هیئت مدیره استقلال بود! مگه پرسپولیس کم مدیر ورزشی و باسابقه داره که طاهری میشه مدیرش به نظرم دولت میترسه امثال دادکان و عابدینی و انصاری فرد و رویانیان بشن مدیران پرسپولیس، چون اونها در برابر فساد می ایستن و حق باشگاه و مردم رو میگیرن به نظرم این دولت 2سال دیگه نمیتونه رای بیاره چون در حق 40میلیون ایرانی عاشق پرسپولیس جفا کرده، من آدمایی رو میشناسم که حقوقشون همون یارانه است ولی به عشق پرسپولیس زنده هستن. مگه تیمو میدادین به هدایتی از این بدتر میشد!!!
  • علی امین فر ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    0 0
    درود بر راستگویان یادش بخیر همین دیروز بود بعد از تساوی پرسپولیس و نماینده قزاق ما تماشاگران علیرغم صعود تیم و هدر دادن پنالتی توسط کریم باقری .برسر امیر عابدینی یخ زدند ولی در پایان ان فصل علی دایی و کریم باقری و میناوند و مهدوی کیا لزیونر شدند. پس امیر خان ما را ببخش....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس