کد خبر 456309
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲

جورج دبلیو بوش رئیس جمهوری سابق آمریکا در حالی حمایت خود را از برادرش "جب بوش" برای شرکت در مبارزات انتخاباتی اعلام کرد که ناظران معتقدند این حمایت ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد.

به گزارش مشرق، ناظران سیاسی بر این باورند که اعلام حمایت جورج بوش از برادرش جب، نامزد حزب جمهوری خواه که تمایل دارد در سال 2016 به کاخ سفید راه یابد، همانند شمشیر دولبه است.

جب بوش اززمان شرکت در انتخابات مقدماتی، تلاش می کند که خود را از نتایج و پیامدهای اقدامات برادر و پدرش به عنوان رؤسای جمهوری سابق آمریکا دور نگه دارد.

جورج بوش پسر اخیرا در ایمیلی که به آشنایانش فرستاد، در حالی که آنان را به حمایت از برادرش جب بوش تشویق می کرد، نوشت: به ندرت ایمیلی مشابه این ایمیل را ارسال می کنم، اما می خواهم مطمئن شوم که از جب بوش برادرم حمایت کنید.

رئیس جمهوری سابق آمریکا در نامه خود نوشت "ما در مرحله ای حساس از تاریخ آمریکا قرار داریم و به رهبری مقتدر نیازمندیم".

وی مدعی شد که برادرش جب در جریان فعالیت خود به عنوان فرماندار فلوریدا با چالش های زیادی مواجه بوده و عملکرد وی نتیجه بخش بوده است. جورج در ادامه نوشت: من مطمئنم که جب به عنوان رئیس جمهور نیز فردی فعال و مثمر ثمر خواهد بود.

 چهل و سومین رئیس جمهور آمریکا تا کنون هیچ گونه موضع مستقیم را در قبال برادرش ارائه نکرده بود. اقدامات جورج بوش پسر درآمریکا موجب اختلاف بوده و آمریکایی ها معتقدند که اشغال عراق یکی از بدترین تصمیمات در تاریخ سیاست خارجی آمریکا بوده است.

جب بوش با انتقاداتی دراین زمینه مواجه شده و بسیاری وی را به علت به کارگیری مشاورانی که با برادرش همکاری کرده اند، به باد انتقاد گرفته اند.


منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس