کد خبر 456287
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

گروه تروریستی داعش 15 تن از عناصر کودکش را به علت فرار از جبهه‌های جنگ اعدام کرد.

به گزارش مشرق، گروه تروریستی «داعش» تنها چند روز پس از انتشار فیلم‌هایی از مأموریت جدید عناصر کودکش در اعدام مخالفین، 15 نفر از آنها را به علت فرار از جبهه‌های جنگ اعدام کرد.

به گزارش وبگاه خبری «العهد»، گروه تروریستی داعش 15 نفر از عناصر 13 تا 18 ساله خود را به علت فرار از نبرد «البعاج» واقع در غرب شهر «موصل»، اعدام کرد.

از طرفی شبکه تلویزیونی «السومریه» نیز در خبری اعلام کرد که در جریان نبرد نیروهای عراقی با داعش در استان‌های «الانبار» و «صلاح الدین»، 160 فرد مسلح از جمله چند عامل انتحاری کشته شده و 37 بمب خنثی شده و 10 خودرو وابسته به تروریست‌ها که برخی از آنها بمب گذاری شده بودند، نیز منهدم شد.

از طرفی دیگر از عراق خبر می‌رسد که امروز جمعه برخی از مناطق عراقی شاهد تظاهراتی به منظور بهبود خدمات شهری بودند. مناطق بعقوبه و السلام شاهد تظاهرات گسترده مردمی در مبارزه با فساد بودند.

بر اساس این گزارش، در حالی که صدها تن از اهالی شهر العماره با برگزاری تظاهراتی، استعفای وزیر دارایی را خواستار شدند؛ اهالی شهر الناصریه نیز با برگزاری تظاهرات مشابهی مبارزه با فساد در دستگاه قضایی را خواستار شدند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس