رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو توجه و حمایت از بخش تولید کشور است.

به گزارش مشرق، محمد علی پورمختار در آیین اختتامیه دومین  نمایشگاه چرم همدان اظهار داشت: امروز تولید یکی از اثر گذار ترین برنامه ها در تحقق اقتصاد مقاومتی و پیشبرد اهداف کشور در ایجاد اشتغال پایدار است.

وی افزود: صنعت چرم کشور نیز یکی از صنایعی است که می تواند موجب ایجاد اشتغال پایدار و بهبود فضای کسب و کار در کشور شود.
 
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت چرم در کشور و به تبع آن در استان همدان  قدمتی طولانی دارد و در چند سال گذشته ما در عرصه تولید روند مطلوبی در این بخش داشتیم که باید ارتقا یابد.

پور مختار افزود: آنچه که مانع رشد و صدمه به این صنعت در کشور شده،  ورود کالای قاچاق کیف و کفش است که در کمیسیون اصل نود در حال پیگیری و رسیدگی است.

رئیس کمیسون اصل 90 مجلس شورای اسلامی حمایت از تولید کننده در راستای ایجاد اشتغال و توسعه صنعت چرم و کفش کشور را ضروری دانست و تاکید کرد: باید با حمایت از تولید کننده جایگاه خود درعرصه چرم را پیدا کنیم.

پور مختار گفت: با سابقه طولانی که کشور ما در تولید صنعت چرم دارد برای ما قابل قبول نیست که کشور ترکیه بازار این محصول را در دست بگیرد.

وی با بیان اینکه تا کنون از باب تعهد و قول در رفع مشکلات و معضلات صنعت کفش و چرم کشور تعهداتی داده شده افزود: با همه قول ها و تعهدات شرایط تغییر نیافته و ما در این زمینه نیازمند حرکتی جدی هستیم.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی یکی از خواسته های مهم در کشور را موضوع مالیات عنوان کرد و گفت: متاسفانه  با عملکرد دفاعی سازمان  مالیاتی  کشور و استانها وجه نامطلوبی به خود گرفته  و موجبات نارضایتی اهالی این صنعت را فراهم کرده است.

پور مختار تصریح کرد: ما عقیده داریم که مالیات باید  بر اساس وظیفه  شرعی و قانون پرداخت شود اما نحوه اجرا، تعیین و روش در پیش گرفته شده مطلوب و مورد رضایت نیست که باید پیگیری شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس