کد خبر 456125
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

مهاجم بایرن مونیخ تأکید کرد در جمع سرخپوشان باواریا احساس خوبی دارد و در این تیم می‌ماند.

به گزارش مشرق، با ملحق شدن پدرو رودریگس به چلسی که گفته می‌شد پیوستن او به منچستریونایتد قطعی است، سرخپوشان غافلگیر شدند. شیاطین سرخ برای جبران این شکست خود در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی آنهم مقابل یکی از رقیبان اصلی‌شان، حالا نظر خود را برای جذب توماس مولر معطوف کرده‌اند. در این رابطه گزارش شده که منچستریونایتد حتی حاضر است 100 میلیون یورو برای به خدمت گرفتن مهاجم باواریایی‌ها پرداخت کند.

توماس مولر که سابقه بازی زیرنظر لوئیز فن‌خال را در بایرن مونیخ دارد، در گفت‌و‌گو با برنامه تلویزیونی «Aktuell» آلمان در پاسخ به شایعات مطرح شده در خصوص او گفت: این شایعات و ارقامی که مطرح می‌شود، از پایه و اساس مسخره است. البته این طبیعت تجارت است، اما با این وجود من خیلی راحت هستم و توجهی به شایعات ندارم.

وی افزود: به تازگی در درسن یکی از هواداران با بلندگوی دستی به من گفت «هِی، آقای 100 میلیون یورویی، پیراهنت چقدر می‌ارزد؟»، که من فقط لبخندی زدم.

کاپیتان سوم سرخپوشان مونیخی در ادامه عنوان کرد: برای من چیزی تغییر نکرده است و سال به سال مسئولیت ما بیشتر می‌شود. برای من فرقی نمی‌کند که چه کسی بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندد، مهم این است که بازیکنان در زمین گوش به فرمان او باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس