کد خبر 457119
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

در روزهایی که زمزمه‌هایی در خصوص تلاش من‌یونایتد برای جذب مهاجمانی همچون توماس مولر و نیمار به گوش می‌رسد، سرمربی هلندی این تیم گفت مهاجم جدید نمی‌خواهد.

به گزارش مشرق، تساوی بدون گل منچستریونایتد در خانه برابر نیوکاسل در هفته سوم لیگ برتر پس از دو پیروزی یک بر صفر برابر تاتنهام و استون‌ویلا بار دیگر ضعف خط حمله شیاطین سرخ را به تصویر کشید، هرچند لوئیز فن‌‌خال، سرمربی هلندی من‌یونایتد معتقد بود که مهاجمان فعلی تیمش برای رسیدن او به هدفش کافی هستند و تیم به خرید یک مهاجم جدید نیازی ندارد.

در فاصله یک هفته به پایان بازار نقل‌و‌انتقالات فوتبال باشگاهی اروپا، شایعات فراوانی درباره تلاش منچستریونایتد برای خرید بازیکنانی مانند توماس مولر و نیمار شنیده می‌شود و این در حالی بوده است که پیش از این هم گفته می‌شد فن‌خال به جذب پدرو رودریگس، مهاجم اسپانیایی پیشین بارسلونا که به چلسی پیوسته است، تمایل دارد.

فن‌خال که در خط حمله تیمش تنها یک مهاجم طراز اول یعنی وین رونی را دارد، به شبکه اسکای اسپورتس گفت: ما احتیاجی به خرید یک مهاجم جدید نداریم چون در سه هفته سپری شده از آغاز لیگ برتر، سه بار تیم برتر میدان بودیم. نگرانی من از این است که باید بر حریف مسلط شویم و این همان کاری بود که مقابل نیوکاسل، برابر استون‌ویلا، برابر تاتنهام و برابر بروژ انجام دادیم.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در ادامه به گلی که وین رونی در دقیقه چهارم بازی برابر نیوکاسل زد، اما آفساید اعلام شد نیز اشاره‌ای داشت و گفت از تصمیم اشتباه کمک داور ناراضی است.

او گفت: وین گل زد اما قبولش نکردند. صحنه مشکوک بود و قوانین می‌گویند زمانی که حضور یک بازیکن در موقعیت آفساید قطعی نیست، نباید پرچم زد. با این حال فوتبال همین است و من بارها گفته‌ام که باید امکانات بیشتری در اختیار داوران و دستیاران آنها قرارداد، چون کارشان اصلاً آسان نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس