کد خبر 456012
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۰

مدیرعامل اسبق پرسپولیس گفت: وزارت ورزش نشینان از وضعیت پرسپولیس در قعر جدول ناراضی نیستند.

به گزارش مشرق، امیر عابدینی در مورد وضعیت پرسپولیس در انتهای جدول گفت: اگرچه پرسپولیس در بازی با ذوب آهن از ناحیه داوری هم لطمه خورد و کمیته داوران باید برای انتخاب داور برای تیم پرطرفدار پرسپولیس که مشکلات زیادی هم دارد دقت بیشتری به خرج بدهد اما واقعیت این است که از روی نیمکت پرسپولیس هم چیزی به تیم منتقل نمی‌شد.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس روی خلاقیت‌های فردی صاحب موقعیت گلزنی می‌شدند و اشتباه‌های تاکتیکی اصلاح نمی شد ولی ذوب آهن با تاکتیک و خوش  شانس بود زیرا پنالتی را عالیشاه خراب کرد و اگر آن ضربه پنالتی گل می‌شد وضعیت بازی فرق می‌کرد. به هر حال روز سخت و سنگینی دیگر برای پرسپولیس رقم خورد.

عابدینی با اشاره به مدیران وزارت ورزش، گفت: به نظر می‌رسد که وزارت ورزش نشینان از وضعیت پرسپولیس در قعر جدول ناراضی نیستند. هیچ واکنشی هم از سوی هیات مدیره محترم باشگاه نمی‌بینیم. این تیم از 12 امتیاز فقط یک امتیاز گرفته است و نشان می‌دهد که باشگاه مشکل دارد.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس تصریح کرد:اگر مشکل پرسپولیس برانکو است که برانکو را خود آقایان انتخاب کرده‌اند؟ اگر مشکل پرسپولیس بازیکنان هستند که این بازیکنان هم از سوی همین مدیران پرسپولیس انتخاب شده اند؟ اگر مشکل باشگاه مدیریت است که خود وزارت نشینان این مدیران را انتخاب کرده‌اند. اگر مشکل مالی است که بازهم مسئولان وزارت ورزش مسئول هستند. چرا وزارت ورزش نشینان هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد؟

عابدینی افزود: اگر هواداران پرسپولیس اکنون بزرگواری می‌کنند و صبوری به خرج می‌دهند مدیران بدانند که هواداران تا ابد صبور نخواهند بود. پس بهتر است که مدیران باشگاه و وزارت ورزش نشینان واکنش نشان بدهند. اکنون هواداران در فضای مجازی همه را به باد انتقاد گرفته‌اند از داور و رئیس فدراسیون فوتبال گرفته تا پیشکسوتان و وزارت ورزش. این آقایان تازه از راه رسیده که ما را قبول ندارند و مشخص نیست در کجای فوتبال بوده‌اند و اگر در فوتبال بوده‌اند در کجای پرسپولیس حضور داشته‌اند بهتر است به داد پرسپولیس برسند. این هنجار بزرگ اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی را باید حفظ کرد. باید به داد پرسپولیس رسید.

وی با اشاره به پیشکسوتان پرسپولیس گفت: اگر پیشکسوتان پرسپولیس به این نتیجه برسند که من حرف نزنم دیگر سخنی نمی‌گویم و ساکت می شوم ولی واقعیت این است که جواب برخی افراد بی‌سواد را نمی‌دهم افرادی که به خاطر رفاقت صندلی و سمتی به آنها داده شده است و نه اینکاره بوده‌اند و نه اینکاره می‌شوند. قرار بود در دولت روحانی وضعیت اینگونه نباشد و مقام‌ها و مدیران پاسخگو باشند پس آقایان در مورد وضعیت پرسپولیس پاسخگو باشید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • سعید ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    برو خدا شفات بده بهترین مهره ها و بهترین مربی داریم و بهترین بازی کردیم ما فقط و فقط و فقط به داور باختیم نه به اصفهان
  • سعید پرسپولیسی ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    مردم تا کی باید بشیننو این وضعیتو تحمل کنن . آقایان اسطوره ، آقایان پروین و مایلی کهن و دادکان و عابدینی و دایی و کریمی و عابدزاده و باقری و امثالهم ... شما اسطوره شدید که تو این روزای سخت کنار مردم باشید نه اینکه سکوت کنید . چرا به داد پرسپولیس نمیرسید . چرا به داد هوادارا نمیرسید . چرا سکوت کردید تا پرسپولیسو نابود کنن . شما اسطوره شدید که اجازه ندید به مردم و پرسپولیس آسیب برسه . دارن تو روز روشن پرسپولیسو سرشو میبرن . حالا هی سکوت کنید اسطوره ها !!!
  • امیر ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    تا این کفاشیان و تاج و رییس کمیته داوران تو این فدارسیون هستند و تا بی انصافی چون رییس کمیته انضباطی هست هیچ تغییری ایجاد نمیشود بدونید این تماشگر اینجورد خاموش نمیماند تا اتفاق بد نیفتاده به داد پرسپولیس برسید'
  • سعید ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    چرا دری وری می گین آخه؟برا وزارت ورزش همه ی تیمها باید یکسان باشند دیگه/مگه پرسپولیس با بقیه ی تیمها فرق داره؟
  • استقلالی ترین استقلالی دنیا ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    ای تف تو این فوتبال چرا همش باید لُنگی ها همش داور مسبب باختشون بشه؟! . . . . . . . . . مثلاً الکی لُنگپولیس مدعی قهرمانی است خخخخ 4 × 4 = 16
  • علی ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    سعید شما نمی دانی که پرسپولیس محبوب ترین تیم ایران است که بیش از یک دهه است به آزمایشگاه مدیران وزارت ورزش تبدیل شده و متاسفانه به دلیل نبود ثبات مدیریتی در جهان بی نظیر است .هر تیمی بود کمر می شکست ولی شما سن و عقلت قد نمی دهد که بزرگی پرسپولیس بدانی. کاری که وزیر ورزش دولت روحانی بر سر پرسپولیس آورد مغول بر سر ایران نیاورد.
  • ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    یادت رفته پارسال رو؟؟؟وزارت ورزش برای نابودی پرسپولیس توی این 2 سال همه کار کرد..........................
  • 10 دقیقه جهنمی ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    فعلا تا دربی این فصل، استقلالی های عزیز تر از جانم.....هیس!!!! میگم علیپور بیاد حالتونو بگیره ها؟؟؟؟
  • کاپیتان ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    این همه حق استقلال رو میخورند ولی بازم اون بالاست بعد این همه به نفع پرسپولیس کار میکنند بازم ته جدوله ولی خدا وکیلی خارج از کل کل استقلال و لنگ دارند سر تیم های تهرانی رو میبرند
  • هوادار بدبخت ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    هوادار کجای کاری ؟؟ وزارت ورزش مسبب این وضعیته . اونجا که جناب آقای گودرزی برای خوش خدمتی و رفیق بازی و با رابطه سکان هدایت پرسپولیس رو به یک فرد ناکارآمد و بی انگیزه سپرد بزرگترین خیانت رو به هواداران پرسپولیس کرد پرسپولیس برای آقایون ابزاری شده جهت تسویه حسابهای شخصی و جناحی !! انگار نه انگار که این تیم بیش از 30 میلیون هوادار داره آقای روحانی ؛ اینطور میخواستید امید رو تو جامعه گسترس بدین!!!
  • استقلالی ترین استقلالی دنیا ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    چیز دیگه ای ندارید دیگه فصل قبل بدترین استقلال تاریخ تو جدول از شما بالاتر بود این مهم بود حالا برید داد بزنید فریاد بزنید(چون صدا بالا نماید) که تاج آسیا رو بردیم تو دربی ها(ما رفت و برگشت و سوبله چوبله نکردیم شما رو الکی مثلاً خخخ) البته افتخارم هست قهرمان آسیا رو بردن ای تف تو این زندگی که غرور باعث میشه لُنگی های 4 تایی رده 16 امی قعرجدولی باعث خوشحالیشون بشه خخخخخخخخ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 لُنگ : سوال: شباهت پرسپولیس با ته دیگ را توضیح دهید!(۰/۵ نمره) جواب: جفتشون چسبیدن به ته! یکی به ته دیگ؛ یکی به ته لیگ
  • aras ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    چه حقی خوردن؟؟؟
  • سعید ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    اولا من سن و قدم به همه چی میرسه تو کلا هر جا من نظر میدم نظر من رو نفی میک نی و قصد تخریب من رو داری آقا من نخوام تو به نظر من جوا بدی چه کاز کنم ؟دیروز یه مجری تلویزیون می گفت خدا کنه هفته ی بعد پرسپولیس ببره آخه مرد حسابی مگه تیم مقابلش اجنبیه؟هوادار حق داره از تیمش حمایت کنه ولی دولت و صدا و سیما و مسئولین باید عدالت را رعایت کنن.در ضمن برام مهم نیست تو چی میگی!
  • مهدی ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    دوست عزیز :هوادار بدبخت" وقتی تیم شما عرضه گل زدن نداره چرا گناه را به گردن این و اون می اندازید؟آیا دست وپای شما را می بندند و روانه بازی میکنند یا اشکال جای دیگری است.؟اشکال فقط در خودتان است .اگرعروس رقص بلد نیست که گناه اتاق نیست.مگر غیر از این است که تو همین بازی ذوب آهن جناب عالیشاه پنالتی را از دست داد؟؟؟!!!! پس زیاد حرص نخورید بالاخره یک تیم باید در ته جدول باشد .حالا این افتخار نصیب شما شده است.تازه حسن ته جدولی این است که اگر جدول را سر و ته کنید شما صدر جدول میشود.
  • حمید ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    آقایان پرسپولیسی ها بدبختی شما این است که ضعف خودتان را زیر لوای مشکلات داوری وغیره پنهان میکنید .وقتی بازیکن شما عرضه گل کردن یک پنالتی را هم ندارد پس همون ته جدول لایق شماست .درهمه جای دنیا ممکن است داوری خواسته یا ناخواسته به نفع یا ضرر یک بازیکن یا تیم منجر شود اما هیچ کجای دنیا دست وپای کسی را بسته روانه میدان نمی کنند.
  • وحید ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    من یقین دارم که عامدا پرسپولیس را به این روز انداخته اند تنها و تنها برای اینکه اگر روزی به بخش خصوصی منتقل شد خطری برای کس و کسانی نباشد.تف به این طرز تفکر تف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس