کد خبر 455978
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲

سرمربی سایپا گفت: فوتبال امروز روز بدش را به ما نشان داد و از باخت برابر استقلال خوزستان راضی هستیم.

به گزارش مشرق، مجید جلالی امروز در نشست خبری بعد از بازی در برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: سخت است درباره بازی که هیچ چیزی نداشت بخواهید نتیجه ای بگیرید و صحبتی کنید.

وی افزود: تیم حریف در طول بازی فقط یک موقعیت نصف و نیمه کسب کرد و با اشتباه و سهل انگاری مدافع ما آنها توانستند به یک ضربه پنالتی دست پیدا کنند و به گل برسند.

سرمربی تیم سایپای البرز گفت: در چنین آب و هوای بدی که در اهواز وجود دارد سخت است بخواهید نتیجه بگیرید و به همین دلیل ما حتی نتوانستیم موقعیت گلی ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: استقلال خوزستان در این بازی فشرده بازی می‌کرد و در دو فصلی که در سایپا حضور داشتم ندیدم تیمم اینقدر ضعیف بازی کند.

جلالی  درباره داوری بازی و اینکه یک ضربه پنالتی برای حریف اعلام کرد، عنوان کرد: داوری بازی امروز خوب و بدون اشتباه بود.

وی درباره باخت امروز به استقلال خوزستان اظهار داشت: این باخت دلیل خاصی نداشت؛ فوتبال امروز روز بدش را به ما نشان داد و از باخت در این بازی راضی هستیم.

سرمربی تیم سایپا در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه شما روز گذشته گفتید که تمهیدات لازم برای مقابله با شرایط آب و هوایی اهواز را فراهم کرده‌اید، پس چرا امروز نتوانستید بازی خوبی ارائه دهید، گفت: من تمهیدات خودم را داشتم و کارم را به خوبی انجام دادم اما از باشگاه خواسته بودم که پیراهن‌های مناسب برای این دیدار را برایمان فراهم کنند و آنها لباس مناسب برای این بازی را مهیا نکردند.

وی بیان کرد: تفکرات ما برای این بازی کسب 3 امتیاز بود اما غفلت مدافعمان سبب شکست در برابر استقلال خوزستان شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس