کد خبر 455976
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برابر ذوب‌آهن موقعیت‌‌های زیادی داشتیم.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به سؤالی درباره داوری این بازی گفت: از این سؤال تشکر می‌کنم اما شما به عنوان خبرنگار چرا در مورد داوری نظر نمی‌دهید و من باید نظر دهم؟ من از سوال شما ناراحت نمی‌شوم، بلکه دوست دارم شما به عنوان خبرنگار آن چیزی که اتفاق افتاده را بنویسید.

وی ادامه داد: ما موقعیت‌‌های زیادی داشتیم ولی تعداد زیادی از شانس‌های‌مان را گل نکردیم. متاسفانه روز ما این گونه بود و برای مهاجم این اتفاقات پیش می‌آید.

برانکو در مورد اینکه امید عالیشاه پنالتی را از دست داد عنوان کرد: امید عالیشاه، هادی نوروزی و رامین رضائیان پنالتی می‌زنند. امید هم یکی از پنالتی‌زن‌ها بود ولی نتوانست امروز گل بزند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه به عنوان خبرنگار با وجود اینکه اشتباه داوری را قبول داریم و نباید برای ذوب‌آهن پنالتی گرفته می‌شد اما مهاجمان پرسپولیس موقعیت‌های زیادی را خراب کردند و نتیجه باید حداقل 5 بر 2 به سود پرسپولیس به پایان می‌رسید گفت: نظر شما را کاملا قبول دارم. ما به حریفی باختیم که اصلا شانس گل‌زدن نداشت اما این اتفاق افتاد و ما شکست خوردیم.

برانکو گفت: مشکل ما موقعیت‌هایی بود که امروز از دست دادیم اما این بدان معنی نیست که یک نفر بیاید و به ما لطمه بزند.

وی در واکنش به این مسئله که داوری‌ها برای پرسپولیس به شکلی شده که دیگر نمی‌شود گفت اشتباه داوری جزیی از فوتبال است بلکه باید گفت فوتبال جزیی از اشتباهات داوری است، گفت: یقینا همین‌طور است که می‌گویید. متاسفانه همه اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس شده است. من باید اعلام کنم که بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و با فوتبال زندگی و هر روز تمرین می‌کنند. نباید حاصل این تلاش‌ها و زحماتشان توسط یک نفر نادیده گرفته شود و این اتفاقات رخ دهد.

برانکو تصریح کرد: درست است داوران انسان هستند و اشتباه می‌کنند اما بچه‌های ما شب و روز تلاش می‌کنند تا در زمین حق‌شان را بگیرند و من هرگز نمی‌پذیرم که یک نفر حق آنها را ضایع کند. در آن صحنه‌ای که داور به سود ما پنالتی گرفت او در نزدیکی صحنه بود و دید که مدافع حریف طارمی را هل داد اما هیچ عکس‌العملی نشان نداد و وقتی پرچم کمک داور بالا رفت داور هم اعلام پنالتی کرد. متاسفانه اشتباه داوری باعث شد ما باز هم امتیاز از دست بدهیم.

وی در خصوص اینکه چرا تیمش بعد از دریافت گل تساوی فرصتی برای گلزنی نداشت و آیا فکر نمی‌کند بازیکنان پرسپولیس به یک روانشناس نیاز دارند، تاکید کرد: نه اینطور نبود. ما بعد از اینکه گل تساوی را دریافت کردیم می‌توانستیم توسط طارمی به گل برسیم اما ضربه خوب او توسط مدافع حریف در آستانه ورود به دروازه دفع شد اما قبول دارم.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: اگر ما الان امتیازات بیشتری داشتیم بازیکنانم در زمین در شرایط بهتری از نظر روحی روانی بازی می‌کردند. ما نیازی به روانشناس نداریم. بهترین روانشناس برای بازیکنان کادر فنی هستند. مربیانی که هر روز در کنار بازیکنان بوده و با آنها صحبت‌های زیادی انجام می‌دهند. نیازی به روانشناس نیست. در دو بازی اخیر ما دیدید چه فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم اما قربانی اشتباهات داوری شدیم و متاسفانه نتوانستیم امتیازی کسب کنیم.

برانکو در خصوص اینکه در باشگاه پرسپولیس چه کسی می‌تواند از حق این تیم در برابر اشتباهات داوری دفاع کند، گفت: پس از بازی با سپاهان باشگاه نامه اعتراض‌آمیزی به فدراسیون فوتبال ارسال کرد اما با توجه به گروهی که داوری را تشکیل می‌دهند فکر می‌کنم نتیجه‌ای نخواهد داشت و ضررش تنها به پرسپولیس می‌رسد. در بازی با ذوب‌آهن نه تنها بازی را باختیم بلکه یکی از بازیکن‌مان را نیز از دست دادیم و باعث می‌شود چنین اتفاقاتی بیفتد.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه ذوب‌آهن در نیمه دوم دو مهاجم به زمین فرستاد اما پرسپولیس هیچ واکنشی نداشت عنوان کرد: ما خیلی خوب ذوب‌آهن را می‌شناسیم. آنها به‌جز اینکه تیم خوبی دارند از نیمکت خوبی هم بهره‌مند هستند. این مسئله را می‌دانستیم ولی آنها مقابل ما شانس گلزنی نداشتند. نیمه نخست یک توپ روی دروازه ما آمد و طبیعی است که وقتی که گل می‌خوریم جبران آن سخت خواهد بود این مشکل ما است که نمی‌توانیم موقعیت‌هایی که به دست بیاوریم تبدیل به گل کنیم.

برانکو در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا محسن مسلمان به شما تحمیل شده که از او استفاده نمی‌کنید گفت: به نظر شما مسلمان را جای چه کسی در زمین بگذارم؟ آماده باشد یا نباشد به جای چه کسی وارد زمین شود؟ من اولویت را به بازیکنانی داده‌ام که دیدید که امروز چه بازی انجام دادند. بازیکنانی که آماده‌تر از او (مسلمان) هستند.

وی در خصوص اشتباه سوشا مکانی در دریافت گل اول پرسپولیس گفت: سوشا در این دیدار آماده بود اما در چنین سانترهایی عدم هماهنگی پیش می‌آید. در 3 بازی گذشته سوشا حضور نداشت اما خیلی خیلی به او اطمینان داریم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 0
    مرگ بر مافیا ! مشکل دایی و برانکو و یحیی و گواردیولا و مورینیو و ... نیستن . مشکل دست های پشت پرده است که نمیخوان پرسپولیس نتیجه بگیره . چرا باید مدیران هر روز عوض شن و کسایی که کار میکنن حذف بشن و کسایی که سکوت میکنن و هدفشون نابودی پرسپولیسه و دوستان وزارت هستن سر کار میان . هر وجدان سلیمی میدونه و میبینه که سالهاست کمر به نابودی پرسپولیس بستن . چرا داوری ها اینطوره . چرا وقتی هدایتی میخاد بلیط هارو بخره بهش اجازه نمیدن ؟ مگه صبح تا شب تو رسانه ها نمیگن که هدف ، آوردن و کشوندن مردم به استادیوم هاست . مردم میدونن که خبرایی هست که پرسپولیس باید نابود بشه . راستی چرا دولت تیم رو واگذار نکرد ؟!!!!!!!!
  • ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    ناشناس جمع کن بابا.... کل کشور داره ازتون حمایت میکنه ..حالا یه بار هدایتی براتون بلیط نخریده ...کاش سایر تیم ها هم به اندازه شما حمایت میشدن.. برید فوتبالتون رو قوی کنید بجای بهانه گیری ها و انتقاد از این و آن ...
  • ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    وقتی پنالتی را گل نمکنید به مدیر عامل چی
  • امیر تبریز اوغلی ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    لنگی رده16... به فغانی اعتراض نکنید....اشتباهات داوری جرئی از فوتبال هستش... ببینید که چی کشیدیم. و شما لنگی ها به خاطر فغانی کم به ما زخم زبان نزدید..... بهترین داور اسیاست..........
  • علی ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    یعنی خداییش این بازیکنهای پرسپولیس هرسال دارن خنگتر از پارسال میشن توصیه میکنم قبل از تست دوپینگ یه تست آی کیو هم از این نوابغ بگیرند . گل نکردن اون موقعیت ها غیر ممکن بود که این نوابغ ممکن کردند!!
  • ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    دوشنبه آقاي فردوسي پور دوباره خداداد افشاريان كه پسرش توي اصفهان بازي ميكنه رو دعوت ميكنه كه بگه بنگر مرتكب خطاي پنالتي شد خود آقاي افشاريان بدترين سوتها را براي تيمهاي تهراني زده
  • ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    خدای پرسپولیسم بزرگه،نوبت روزای خوش پرسپولیسم میرسه.
  • حمید ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    به این کار داور نمیگن اشتباه داوری. اشتباه چند بار؟ به اشتباه پنالتی گرفته شد؟ به اشتباه به بنگر کارت زرد داده شد؟ بعد از ان به اشتباه خطای بنگر روی دروازه بان ذوب اهن گرفته شد؟ و بازهم به اشتباه کارت زرد دوم به بنگر داده شد؟ و به اشتباه پرسپولیس باخت؟؟؟؟؟؟ من نمیدونم چرا همیشه اشتباه به ضرر تیمهای تهرانی و مخصوصا به نفع اصفهانیها؟؟؟؟؟
  • Amin ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    تیم داره خیلی خوب بازی میکنه ولی توپ توگل نمیره ایشالله این مشکل حل میشه الان باید داورو له کنیم ...........
  • عباس ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    اینا بخاطر اینکه که پرسپولیس 35،40 میلیون طرفدار داره حسادت چشم خیلیا رو کور کرده اگه مثل تیمهای دیگه 20 هزار نفر طرفدار داشت حالا اون تیم چند سال پشت سر هم قهرمان می شد و پول بیت المال به مرتب به تیم تزریق می شد تیم با کادر موفق و بازیمنان خوب بسته می شد فدراسیون و داوری ها... و خیلی چیزای دیگه که من نمیدونم سر جاش بود تا تیم موفق باشه طرفداراشم شعار میدادن ...حالا حالا قهرمانیم
  • مجید اصفهانی ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    اگرچه بچه های ذوب اینبار شل و ول بودن اما باحت لنگیا بخاطر بی عرضگی خودشونه. وقتی دروازه خالی را گل نمیکنن و همش به همدیگه میپرن. هرکدومشونم کارخودشو میکنه این کجاش تیمه اینا یازده نفرن نه یه تیم همین بنگر تا سپاهان بو حوب بود بعدش هرسال بدتر از پارسال
  • عشقم پرسپولیس ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    0 0
    آقا چرا داوری رو بیجا مقصر قلمداد میکنیم باید اعتراف کنیم امسال تیمتون ضعیف بسته شده.
  • عدالت لطیفی ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    0 0
    هههههه تیم نتیجه نمیگیره داوری رو دارن مقصر قلمداد میکنن بجای ای حرفا برین تیمتونو قوی کنین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس