کد خبر 459482
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۱

داستان نیمکت نشینی‌های محسن مسلمان در اهواز هم ادامه پیدا کرد و او با وجود اینکه در لیست 18 نفره تیمش قرار گرفته بود برای چهارمین هفته متوالی به بازی گرفته نشد.

به گزارش مشرق، داستان نیمکت نشینی‌های محسن مسلمان در اهواز هم ادامه پیدا کرد و او با وجود اینکه در لیست 18 نفره تیمش قرار گرفته بود برای چهارمین هفته متوالی به بازی گرفته نشد. مسلمان که خیلی دیر به جمع پرسپولیسی‌ها پیوسته و ظاهرا به لحاظ بدنی عقب‌تر از بقیه بود در همان مسابقه نخست مقابل پدیده چیزی حدود 5 دقیقه شانس بازی پیدا کرد اما در همان زمان کوتاه نشان داد آماده نیست. با این حال بعد از آن مسابقه ابتدایی این هافبک تکنیکی در 4 هفته و 4 مسابقه متوالی به میدان نرفته تا حرف‌ها و شایعاتی در خصوص او و اینکه باشگاه این بازیکن را به برانکو تحمیل کرده ادامه داشته باشد.

با این وجود مسلمان ناراحتی‌اش را بلافاصله بعد از بازی فولاد بروز داد. او که دوست داشت مقابل تیم فصل قبل خود و اسکوچیچی که او را به‌عنوان بازیکن قطعی نخواسته بود خودی نشان دهد روی نیمکت ماند تا در بازگشت به تهران ساز جدایی کوک کند.

حرف‌های دوستانه این بازیکن با یکی از همبازیانش در هواپیما تبدیل شد به مصاحبه‌ای که می‌توانست برای او دردسر ساز باشد. مسلمان در هواپیما گفته بود: «با شرایطی که برایم پیش آمده است صبح چهارشنبه به باشگاه می‌روم تا وضعیتم را مشخص کنم. بازیکنی که شرایط من را پیدا می‌کند و به او فرصت بازی نمی‌دهند باید برود. متاسفانه در این مدت برایم مشکلات زیادی به وجود آورده شد. از روز اولی که به پرسپولیس آمدم، یکسری عکاس از من عکس‌هایی گرفتند که برایم حاشیه ساز شد. درباره آن عکس‌ها کلی داستان سرایی شد در حالی که من چشمانم حساسیت داشتند. برای پرسپولیس و هوادارانش آرزوی موفقیت می‌کنم ولی در این شرایط فکر می‌کنم بهتر است به آینده‌ام فکر کنم.»

ساعاتی بعد از انتشار این حرف‌ها مسلمان با یکی دیگر از سایت‌های ورزشی مصاحبه‌ای انجام داد تا درصدد تکذیب این حرف‌ها برآید.

 شماره 77 سرخ‌ها در این مصاحبه گفت: «نمی‌دانم این نقل قول‌ها را چگونه از زبان من منتشر می‌کنند. هرگز نگفتم قصد جدایی از پرسپولیس را دارم. چنین خبری درست نیست و من با قدرت در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهم کرد و برای حضور در ترکیب انرژی‌ام را می‌گذارم. حرفی درباره جدایی نزدم و نمی‌دانم بعضی‌ها چطور از قول من مصاحبه منتشر می‌کنند. در این مدت خیلی کم مصاحبه کردم چون می‌خواستم روی حضور در ترکیب پرسپولیس و موفقیت این تیم تمرکز کنم. الان هم دنبال جدایی نیستم. موفقیت پرسپولیس برایم مهم است و خوشحالم که در اهواز توانستیم اولین برد فصل را جشن بگیریم و یک تیم قدرتمند را شکست بدهیم. اصلا من کی وقت داشتم مصاحبه کنم؟ دیشب(سه‌شنبه) که درگیر بازی بودیم، بعدش هم به فرودگاه آمدیم، سپس آمدم خانه و استراحت کردم. نمی‌دانم چه زمانی مصاحبه کردم که خودم هم نمی‌دانم.» البته نکته جالب اینجاست که این مصاحبه و تکذیبیه رسمی مسلمان تنها ساعتی بعد از خروجی سایت مزبور برداشته شد تا مشخص شود داستان حرف‌های داخل هواپیما و انتشار آنها برای این هافبک تکنیکی و جوان دردسر ساز شده و تکذیب کردنش هم راحت نیست.

با این حال جدا از این مصاحبه مسلمان با انتشار پستی در اینستاگرامش درصدد تکذیب این حرف‌ها و بحث جدایی‌اش برآمد و نوشت: «سلام به هوادارای عزیز، خداروشکر که اولین بردو آوردیم و یه ذره شرایط تیم خوب شد. خواستم بگم خبرنگارای عزیز باز مطلب کم آوردن از من نوشتند. من تا آخرش قرمز هستم و نه با جایی مصاحبه کردم و نه چیزی. قرار نیست جایی برم، آنقدر تلاش می‌کنم تا شرایط فراهم شه، فعلاً که بهترین تیمو داریم، خواستم اینو بگم در جریان باشید. دوستون دارم.» هر چند مسلمان سعی در تکذیب حرف‌هایش داشت اما حقیقت این است که او از نیمکت نشینی‌های متوالی ناراحت است و در حالت عصبانیت حرفی زده که برایش گران تمام شده است.  دیروز برانکو بار دیگر تاکید کرد که نمی‌داند از مسلمان در کجا و جای کدام بازیکن استفاده کند: «من هرگز نگفتم مسلمان بازیکن بدی است. او دیر به ما ملحق شد ولی کیفیت خوبی دارد. اما در حال حاضر درباره پرسپولیس هفته پنجم صحبت می‌کنیم. شما به‌عنوان یک خبرنگار به من کمک کنید و بگویید در حال حاضرکدام بازیکن را از ترکیب اصلی می‌توانم بیرون بگذارم؟ طارمی، احمدزاده، علیپور، انصاری رقابت سنگینی دارند و سخت است در این میان ترکیب اصلی را گزینش کرد. اینها همه بازیکنان پرسپولیس هستند. همانطور که مسلمان بازیکن پرسپولیس است و من دوست دارم این جمع را در اختیار داشته باشم.»

واقعیت این است که در سیستم مورد علاقه برانکو(2-4-4) خیلی سخت بتوان جایی برای مسلمان پیدا کرد. شاید اگر سیستم بازی برانکو 1-3-2-4 بود می‌شد از مسلمان در پست مهاجم سایه جایی که پیش‌تر متعلق به محمد نوری و فرناندو گابریل بود استفاده کرد و بین این بازیکن و فرشاد احمدزاده رقابتی سخت به وجود می‌آمد اما در سیستم فعلی مسلمان قابلیت بازی در هافبک چپ و راست را ندارد و به اندازه نوروزی، احمدزاده و عالیشاه نمی‌دود و به دفاع کمک نمی‌کند. یا حداقل اینکه برای بازی در این پست آماده نیست و شاید نیمکت نشینی‌های او همچنان تداوم داشته باشد که باید دید واکنش او در قابل این شرایط چه خواهد بود.
منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس