کد خبر 455833
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: راه آهن و صبا هر دو برای بازی فردا شرایط مشابه‌ای دارند.

به گزارش مشرق، فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صبای قم از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: هر 2 تیم یک شرایط داریم و آن اینکه دیر شزوع کردیم قطعاً از این مسئله ضربه می‌خوردیم.

وی افزود: ما 3 روز مانده به بازی‌ها تمرینات را آعاز کردیم، باید توجه کنیم که نیاز به زمان داریم از تلاش بازیکنان سپاسگزارم که انگیزه دادن بیشتر کار کنیم.

وی درباره اینکه آیا صبا را شکست می‌دهند، گفت: بحث شکست دادن نیست باید به واقعیت پی‌ببریم، در دیدارهایمان برای بازی آمادگی نداشتیم، نمی‌توانیم بگوییم فوبتال خیلی خوبی ارایه می‌دهیم  اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم در آینده فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم.

کاظمی در واکنش به اینکه تیم‌هایی که که دیر تمرینات را شروع کردند اما خوب نتیجه گرفتند، گفت: افت بدنی 4؛5 هفته طول می کشد

نمی‌توان با 4- 5 بازی حرف زد و بگوییم کدام تیم موفق است. دقیقا هر چه بگدرد به مراتب بهتر می شویم. الان آن چیزی نیستم که هم اکنون ارائه می‌کنیم.

وی درباره جذب بازیکن انگلیسی گفت: ما به دنبال یک هافبک خلاق بودیم، اما این بازیکن مهاجم بود و به همین دلیل جذب نشد.

کاظمی درباره داوری دیدارهای گذشته گفت: هیچ وقت درباره عملکرد داوران گله نکرده‌ام، اگر هجمه‌ به داوران روی مربیان بود به مشکل برمی‌خوردیم.

خوشحال شدم ترکی و قهرمانی به جمع داوران بازگشتند. بزرگترین بحث راجع به فغانی بود و من البته زیاد با او در ارتباط نیستم اما حضور او در فوتبال قابل احترام است.

سرمربی راه آهن درباره تغییر پست مهرداد محمدی گفت: محمدی بازیکن باهوشی است که بهتر از این هم می‌تواند باشد.

کاظمی درباره مصدومان تیمش هم گفت: حسین کریمی تنها مصدوم راه آهن است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس