کد خبر 454306
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس یک مربی بزرگ در حد کارلوس کی‌روش می‌خواهد، چون نام این تیم بزرگ و توقعات از آن بالاست.

به گزارش مشرق، رضا شاهرودی ابتدا در مورد وضعیت راه‌آهن و تساوی این تیم مقابل تراکتورسازی در تبریز گفت: قبل از بازی هم گفته بودیم که در تبریز به تراکتورسازی نمی‌بازیم. در این بازی حتی شایسته برد بودیم و اگر چند بازیکن ما وضعیت بهتری داشتند، قطعاً پیروز می‌شدیم. البته فراموش نکنید که یک گل سالم ما مردود اعلام شد و دروازه‌بان تراکتورسازی هم با گرفتن چند توپ، نگذاشت به سه امتیاز برسیم.

وی در ادامه افزود: ما با یک هفته تمرین، بدون بدنسازی و همچنین با از دست دادن فصل نقل‌وانتقالات وارد لیگ شدیم، ولی مطمئن باشید بازی به بازی بهتر خواهیم شد.کادر فنی ما هم تجربه لازم را دارد و توانایی کاظمی قطعاً می‌تواند به راه‌آهن کمک کند.

شاهرودی با اشاره به تقابل تیمش با صبای قم در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: شرایط دو تیم شبیه به هم است، چون دیر استارت زدند. با این حال ما در این بازی میزبان هستیم و چیزی جز گرفتن سه امتیاز بازی نمی‌تواند ما را راضی کند. مطمئناً با هدف برد به میدان خواهیم رفت و بهترین بازی خود را به نمایش می‌گذاریم.

بازیکن پیشین پرسپولیس در خصوص نتایج ضعیف این تیم در سه هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: نمی‌دانم چه باید بگویم. هواداران هم در این مدت خیلی غصه خورده‌اند. متأسفانه یکسری از بازیکنان پرسپولیس نمی‌دانند پیراهن چه تیمی را بر تن می‌کنند. آنها باید ارزش این پیراهن را به معنای واقعی بدانند.

«برانکو باید برخی لجبازی‌ها را کنار بگذارد»، وی با بیان این جمله اظهار داشت: برانکو به تازگی به پرسپولیس نیامده است که بخواهیم یک فرصت طولانی به او بدهیم. برانکو فصل قبل به پرسپولیس آمد و انتظار می‌رفت که این فصل بهتر نتیجه بگیرد. با این حال فعلاً باید صبر کرد و دید که پرسپولیس در دو بازی بعدی چه کار خواهد کرد.

شاهرودی تأکید کرد:‌ من اعتقاد دارم که پرسپولیس نیاز به یک مربی بزرگ دارد، یک مربی مثل کی‌روش که هم اسم بزرگی داشته باشد و هم کارنامه قابل دفاع. پرسپولیس یک تیم بزرگ است و یک مربی بزرگ هم می‌خواهد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس