نماینده مردم ارومیه در مجلس در مخالفت با کلیات طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان گفت: با این قانون صنعت هسته‌ای و وزارت اطلاعات ما تضعیف می‌شود.

به گزارش مشرق، هادی قوامی نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی صبح امروز چهارشنبه 28 خرداد در صحن علنی در مخالفت با کلیات طرح دو فوریتی اصلاح ماده 95 قانون مدیریت خدمات کشوری که مربوط به ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان است با اشاره به اینکه استفاده از بازنشستگان در مناسب دولتی چندان وسیع نبوده است، گفت: نباید تصور کنیم خواستن عذر این دسته از بازنشستگان فضای وسیعی برای اشتغال جوانان ایجاد خواهد کرد.

در ادامه نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه نیز که به عنوان مخالف طرح صحبت می‌کرد آن را مخالف برنامه پنجم توسعه خواند و با اشاره به اینکه این طرح مواجه با اخطار اصول 110، 128 و سوم قانون اساسی است اظهار داشت: زمانی که در طرحی استثنا آورده می‌شود قانون برآمده از آن ضعیف خواهد شد.

وی افزود: اکنون تعدادی نخبه در مراکز هسته‌ای ما مشغول به کار هستند که با این قانون باید خانه‌نشین شوند که در این صورت صنعت هسته‌ای ما با خلاء مواجه خواهد شد. همچنین نیروهایی که 30 سال در وزارت اطلاعات کار کرده و در مورد مسائلی همچون جاسوسی خبره شده‌اند باید از وزارت بروند. چگونه می‌توان از یک نیروی جوان انتظار داشت در حد یک تجربه 30 ساله به کشف جاسوسی بپردازند.

براساس این گزارش محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی به عنوان سومین مخالف طرح اصلاح ماده 95 قانون مدیریت خدمات کشوری را همان بندهای مربوط در برنامه پنجم توسعه با اندکی تغییرات برشمرد و گفت: همه این شرایط و استثنائات که در طرح ذکر شده در قانون آمده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس