کد خبر 454677
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹

دبیرستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: جزئیات برنامه‌های روز جهانی مسجد (30 مرداد) مشخص شده است و به زودی به همه ارگان‌ها و نهادها اعلام خواهد شد.

 به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی دبیرستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور عنوان کرد:‌ به مناسبت روز جهانی مساجد (30 مرداد ماه) مأموریت کانون و بخش‌های مختلف آن مشخص شده و مأموریت این کار به زودی از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قرار است نهادهای مختلف کشور برای روز مساجد برنامه‌ریزی داشته باشند، اظهار داشت:‌ جزئیات برنامه‌های روز جهانی مساجد به زودی مشخص و اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام ارباب سلیمانی درباره برنامه‌های مختلف دهه کرامت اظهار داشت: فعالیت‌های دهه کرامت به عهده ستاد عالی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور است که از سال 87 کار خود را آغاز کرده است.

وی همچنین افزود: تلاش داریم تا جشن و سرورهای مختلف دهه کرامت را به صورت خودجوش و مردمی با هدف آشنایی عموم مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با سیره عملی حضرت معصومه، حضرت شاهچراغ و امام رضا (ع) برپا کنیم.

ارباب سلیمانی اظهار داشت: برنامه‌های دهه کرامت از جمله بیش از 400 هزار مراسم و برنامه در مساجد، بقاع متبرکه، مدارس و ... با مشارکت 31 دستگاه و نامگذاری ایام دهه کرامت از حرم حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و به بزرگداشت امامزادگان مختلف بیانجامد. بیشتر این برنامه‌ها در سایه سار کریمه آستان مقدس حضرت معصومه (س) خواهد بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس