کد خبر 454580
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: خیلی از افراد که علیه آقای خرازی موضع گرفتند در دولت اصلاحات و حلقه مشاوران آقای خاتمی با ایشان نشست و برخاست داشته‌اند. ایا قابل باور است که در تمام این سالها وی را نمی‌شناختند؟

به گزارش مشرق، سعید نورمحمدی عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در مورد هجمه‌های اخیر برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب به صادق خرازی اظهار داشت: به نظرم ریشه بخشی از مسائل، شخصی و رسوب مسائل و اختلافات گذشته است که به فضای رسانه‌ای و مجازی کشیده شده و متاسفانه بخشی از  بدنه را هم درگیر کرده است.

وی افزود: دلیل دیگر آن هم این هست که این احساس وجود دارد که ندای ایرانیان آمده است مرزهای سیاسی را جابه جا کند. خب این هم نگرانی‌ای را برای بخشی از فعالین سیاسی که در طرفین مرزها قرار دارند ایجاد کرده و منجر به واکنش شده است. من فکر می کنم حمایت و حضور ایشان(صادق خرازی) در ندای ایرانیان این واکنش‌ها را ایجاد کرده است.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تاکید کرد: خیلی از افراد که علیه آقای خرازی موضع گرفتند در دولت اصلاحات و حلقه مشاوران آقای خاتمی با ایشان نشست و برخاست داشته‌اند. ایا قابل باور است که در تمام این سالها وی را نمی‌شناختند؟

  نورمحمدی در پاسخ به این پرسش چرا عده ای از اصلاح‌طلبان از همان اول ندا را یک حزب اصلاح طلب نمی‌دانستند، گفت: تا جایی که من اطلاع دارم در جریان اصلاحات از شورای هماهنگی تا شورای مشورتی و در راس آن رییس دولت اصلاحات چنین نگاهی وجود ندارد و نمی‌توان این رفتارها را تعمیم داد.

وی ادامه داد: بالاخره مشکل ضعف گفت‌وگو در فضای سیاسی جدی است و فقط بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان نیست که نیاز به گفتگو داشته باشیم. در درون هر دو جریان اصلی و حتی گاهی درون احزاب هم گفتگو و درک مشترک نیاز جدی است. باید بپذیریم متهم کردن همدیگر به فتنه یا بدلی و غیر خودی بودن شایسته کشوری که قرار بود در رتبه اول منطقه در همه ابعاد قرار بگیرد، نیست.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در مورد استراتژی حزب متبوع خود در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و هماهنگی با اصلاح طلبان نیز تصریح کرد: حفظ وحدت و یکپارچگی جریان اصلاحات از خطوط قرمزی است که ندای ایرانیان برای خود تعریف کرده است و از هر اتفاقی که منجر به تضعیف وحدت اصلاح‌طلبان شود، پرهیز می کنیم حتی اگر مجبور شویم تا مدتی سکوت کنیم و مطالبات خود را علنا بیان نکنیم و صرفا به صورت نقد درون جریانی و خصوصی آن را پیگیری کنیم. کما این که در برخی موارد هم همین سیاست را در پیش گرفتیم.

نورمحمدی اضافه کرد: در انتخابات هم ضمن حضور فعال از هر تصمیمی که اجماع اصلاح‌طلبان را داشته باشد حمایت می‌کنیم و اگر اتحاد اصلاح‌طلبان خدشه‌دار شود قطعاً این اتفاق از سوی ندای ایرانیان نخواهد افتاد و ما در حد خودمان در راستای حفظ و وحدت اصلاح‌طلبان تلاش می‌کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس