کد خبر 45417
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۹

بخوانيد ماجراي روز هشتم و هديه ارزشمندي که يک خبرنگار از دستان رهبر انقلاب دريافت کرد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي با حضور در بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران از بخش ويزه و کتاب هاي حضرت زهرا(س) و برگزيده و همچنين از ساير کتب بازديد کردند.
هياهوي جالب و غير قابل وصفي در نمايشگاه حاکم شد به شکلي که خبرنگاران و بازديدکنندگاني که از ساعات اوليه در انتظار گشايش درهاي شبستان بودند متوجه حضور ايشان شدند.
با ورود به صحن شبستان اين مهم را دريافتم که عطر حضور رهبري محيط مصلي را زيبنده کرده چرا که ايشان هر سال با حضور در نمايشگاه از اين مهم رويداد فرهنگي بازديد و نکاتي را به ناشران و غرفه‌داران ارائه مي کنند.

رهبر انقلاب را سيدمحمد حسيني، وزير و بهمن دري، معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين بازديد همراهي کرده و ايشان را در جريان آخرين اخبار و اطلاعات نشر قرار دادند گرچه رهبر انقلاب خود از علاقمندان شديد کتاب هستند و اين بازديد هرسال نشان از اين مهم دارد.
اما هديه چفيه رهبر انقلاب از نکاتي است که در برخورد هر فردي به ايشان مطرح مي‌شود، کوچک و بزرگ هم ندارد؛ امروز 21 ارديبهشت که ايشان از نمايشگاه بازديد مي‌کردند خبرنگاري در جوار ايشان ايستاد و تقاضاي هديه کرد؛ گويا جمعيت اطراف اجازه نزديک شدن را به او نمي‌دادند اما به هر ترتيبي بود خود را به رهبر انقلاب رساند و تقاضاي چفيه کرد که اين درخواست به سرعت پاسخ گفته شد و رهبري چفيه خود را به اين خبرنگار هديه کرد.
خبرنگار سر از پا نمي‌شناخت، گويي اين همان هديه‌اي است که مدتها انتظارش را مي‌کشيد، برگه‌هاي خبر را فراموش کرده و از ذوق دريافت هديه در پوست خود نمي‌گنجيد به هر که مي‌رسيد اين هديه را نشان مي‌داد تا ديگران هم عطر رهبر را از چفيه استشمام کنند.

شايد ماندگارترين خاطره از نمايشگاه بيست و چهارم کتاب تهران همين دريافت چفيه از مقام معظم رهبري براي اين خبرنگار باشد و تا ابد در تارک خاطراتش مانا و ثبت شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس