کد خبر 453720
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

مادر شهید جان محمد کریمی از شهدای عملیات پدخندق می‌گوید: سختی‌های زیادی کشیدم چرا که یکی از آتش زدن فرزندم توسط دشمن و یکی از تکه تکه شدن فرزندم سخن می‌گفت.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مادر شهید جان محمد کریمی می‌گوید:بعد از 28 سال انتظار، پیکر فرزندم شناسایی شد.طی چند سال گذشته هرچه شهید شناسایی شده در کشور تشییع می‌شد خوابی نمی‌دیدم تا اینکه روز جمعه هفته گذشته ساعت 24 بود که خوابیدم و صبح حدود وقت نماز صبح در خواب دیدم که یک نفر کت و شلوار پوشیده با صدای بلند،فرزندم را که هم اکنون زنده است صدا زد. آن فرد به فرزندم که گفت که چند شهید را پیدا کرده‌اند و پنج دستگاه آمبولانس در نزدیکی شهر سوق (از شهرهای شهرستان کهگیلویه است) در حال نزدیک شدن هستند که داخل آمبولانسی که دو خط سبز دارد، پیکر مطهر برادر شما قرار دارد.

از خواب پریدم و با پسرم تماس گرفتم و قضیه خوابی را که دیده بودم تعریف کردم. با تماس با مسئولان و پیگیری موضوع،دو روز بعد رئیس کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منزل ما خبر شناسایی فرزندم را داد.

در این 28 سال سختی‌های زیادی کشیدم چرا که یکی از آتش زدن فرزندم توسط دشمن و یکی از تکه تکه شدن فرزندم سخن می‌گفت.

از همین جا خواهشی از مقام معظم رهبری،نور چشم ملت ایران و خانواده‌های شهدا دارم. از طرف مادران شهدا از رهبرم استدعا دارم که اجازه ندهند آمریکا، غرب و اسرائیل حتی سایه دانشمندان هسته‌ای ما را ببینند تا چه رسد به این که بخواهند از آن‌ها سوال کنند.خواهش من این است که اجازه ندهند دوران بنی‌صدر در کشور تکرار شود که به آب و خاک ایران و ملت خیانت کرد.

جوان رشید 23 ساله‌ای را از دست دادم که از رشادت، دلیری و زیبایی چیزی کم نداشت و با دشمن برای حفظ عقیده و ایمان خود جنگید بنابراین قبل از هر چیز از جوانان و ملت ایران اسلامی می‌خواهم که پیرو رهبر معظم انقلاب باشند، به راه انحراف کشیده نشوند و خون شهدا را پاسداری کنند و قلب خانواده‌های شهدا را نشکنند.

باید قدر شهدا را بدانیم چرا که برای انقلاب اسلامی ایران و دین مبین اسلام از جان خود گذشتند.برایم افتخار است که فرزندم را در راه خدا، امام حسین(ع) و انقلاب اسلامی داده‌ام.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس