معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: این استان تنها استانی است که باغ موزه و دهکده دفاع مقدس ندارد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، فتاح محمدی در جلسه هماهنگی برنامه‌های دفاع مقدس با اشاره به ضرورت وجود باغ موزه و دهکده دفاع مقدس افزود: رزمندگان زیادی از این استان در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند که لازم است رشادت‌ها و دلاوری‌های آنها در قالب باغ موزه و دهکده دفاع مقدس برای مردم به نمایش گذاشته شود.

وی اظهارکرد: برنامه داریم که با همکاری سپاه فتح استان، شهرداری یاسوج و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، باغ موزه و دهکده دفاع مقدس در کنار رودخانه بشار یاسوج احداث شود. احداث این مکان‌ها فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بوجود می‌آورد که امیدواریم این مکان‌ها هر چه سریع‌تر احداث شود.

محمدی همچنین اعلام کرد: در هفته دفاع مقدس طی همایشی از فرماندهان استان کهگیلویه بویراحمد در جنگ هشت ساله تجلیل می‌شود.

وی دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان،خاطره‌ گویی فرماندهان جنگ تحمیلی در مدارس و برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع تحلیل معارف دفاع مقدس را از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس برشمرد.ضمن اینکه تصویر فرماندهان ارشد استان که در جنگ تحمیلی به شهادت رسیده‌اند، در فضای عمومی مرکز استان و سایر شهرستان‌ها نصب خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد به برگزاری برنامه‌های مطلوب در هفته دفاع مقدس تأکید و اضافه کرد: جنگ هشت سال دفاع مقدس برای نسل نوجوان، جوان و همچنین دانش‌آموزان و دانشجویان ما به خوبی تبیین و به سوالات و شبهات این قشر از جامعه به خوبی پاسخ داده شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس