کد خبر 454263
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

مدیر برنامه ده‌ها بازیکن شاغل در لالیگا و کارمند رسمی باشگاه رئال مادرید به خبرنگاران گفت: منتظر چیزی نباشید، بمب خبری در کار نیست.

به گزارش مشرق، برونزتی وکیل بسیاری از بازیکنان مشهور دنیا که به هر حال ارتباطی با رئال مادرید داشته یا دارند روز گذشته در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: می‌دانم که به پایان فصل نقل و انتقالات نزدیک می‌شویم و شما از من انتظار دارید تا چند خبر مهم برایتان تعریف کنم اما خبری در دست من نیست و قضیه بسیار روشن است. رئال مادرید بازیکنانی را که لازم داشته خریده و کواچیچ هم از قبل تایید شده بود و تنها امضای نهایی قراردادش باقی مانده که مشکلی در کار او وجود ندارد.

وی ادامه داد: باشگاه بارسلونا و والنسیا نیز با من در تماس هستند اما من دخالتی در امور آنها ندارم و تنها اگر کمکی از دستم براید به آنها مشاوره خواهم داد، کار من در باشگاه رئال مادرید وکالت در امور حقوقی است و درباره انتقال بازیکنان هیچ تعهدی به رئال مادرید نداده‌ام که نگران همکاری با بارسلونا یا سایر تیم ها باشم.

برونزتی افزود: دخه‌آ ممکن است در لحظات آخر این فصل رئال مادریدی شود اما این موضوعی نیست که این روزها ذهن فلورنتینتو پرس را اشغال کرده باشد، دخه‌آ خودش باید زودتر تصمیم بگیرد و رئال مادرید هر کاری لازم بوده انجام داده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس