کد خبر 455505
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶

باشگاه چلسی که به نظر می‌رسید مأموریتش در فصل نقل و انتقالات کنونی به پایان رسیده، برای به خدمت گرفتن مهاجم مورد نظر منچستریونایتد دست به کار می‌شود.

به گزارش مشرق، در حالی که در هفته‌های اخیر شایعه جدایی پدور رودریگس از بارسلونا و پیوستنش به منچستریونایتد مطرح شده است، حالا خبر می‌رسد که چلسی هم برای جذب این مهاجم 28 ساله دندان تیز کرده است. منچستریونایتد در حالی به دنبال مهاجم آبی‌و‌اناری‌هاست که در ترکیب خود خلاء یک مهاجم نوک را حس می‌کند ولی ظاهراً ژوزه مورینیو هم که تیمش از دو بازی اول خود در فصل جدید لیگ برتر تنها یک امتیاز کسب کرده از خط حمله‌اش رضایت ندارد و به همین منظور تمایل به جذب پدرو دارد.

نشریه «دیلی میل» انگلیس گزارش داد؛ با توجه به سفر دوشنبه شب اِد وودوارد، مدیر اجرایی تیم فوتبال منچستریونایتد به بارسلونا برای مذاکره با همتایان خود در کاتالونیا، سرخپوشان منچستر در مورد جذب پدرو در وضعیت بهتری نسبت به چلسی قرار دارند. وودوارد اطمینان دارد با توجه به توافق کلی که بین طرفین صورت گرفته این انتقال عملی خواهد شد.

در ادامه این گزارش آمده است؛ با این حال اخبار رسیده حاکی از آن است که چلسی هم خود را آماده رقابتی مستقیم با رقیب لیگ برتری‌اش، منچستریونایتد برای جذب پدور در این نقل و انتقالات تابستانی می‌کند تا خود را در کارهای هجومی تقویت کند. این در حالی است که آبی‌پوشان لندنی در اوایل تابستان علاقه‌مند به جذب مهاجم 28 ساله بارسلونا بودند ولی آقای خاص نسبت به جذب او مطمئن نبود. حالا مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر نظرش تغییر کرده و به خواسته شخص خود رومن آبراموویچ به دنبال جذب پدرو است.

پدرو که در بارسلونا زیر سایه لیونل مسی، نیمار و لوئیز سوارز بوده، دوست دارد در تیمی باشد که فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند. رقم فسخ قرارداد این بازیکن اسپانیایی 22 میلیون پوند است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس