این هفته در میان هیاهوی نبرد سرخابی‌های پایتخت با سپاهان و ذوب‌آهن‌ اصفهان، دربی خوزستان هم برگزار می‌شود.

آبی‌ها بعد از پرسپولیس طلسم فولاد را می‌شکنند؟
گروه ورزشی مشرق - غروب جمعه 23 مرداد در ایستگاه سوم لیگ پانزدهم، شاگردان عبدا... ویسی بعد از شکست دادن پرسپولیس برانکو به مصاف فولاد اسکوچیچ می‌روند. پرسش پیش‌روی این است؛ آیا تیم ویسی بالاخره موفق به شکست دادن فولاد می‌شود؟

ویسی که در میان هوادارانش به گواردیولای وطنی مشهور است، دو فصل تمام در حسرت بردن پرسپولیس ماند تا بالاخره در هفته دوم لیگ 15 به این خواسته خود رسید. آیا رکورد 4 سال شکست خوردن پی‌درپی برابر فولاد هم برای عبدا... ویسی و تیمش تبدیل به رویایی شیرین می‌شود؟

در ضمن حضور اولین ویچ با پرسپولیس مقابل استقلال صنعتی برای آقا عبدا... خوش‌یمن بود. آیا دومین ویچ هم با فولاد، مثل برانکو مغلوب گواردیولای صنعتی می‌شود؟

در این مجال بررسی دیدارهای پیشین استقلال صنعتی و فولاداهواز در ادوار لیگ برتر خالی از لطف نیست.

برنامه، نتایج کامل، جدول رده‌بندی و گلزنان لیگ برتر 

4 شکست و 3 اخراجی

استقلال صنعتی از ابتدای لیگ سیزدهم با عبدا... ویسی پای به لیگ برتر گذاشت و از قضا در هر دو فصل اخیر به فولاد باخت. روی کاغذ 4 بازی و 4 شکست جای توجیه ندارد. با این حال صنعتی‌ها در سه دیدار از 4 شکست یادشده، 10 نفره فوتبال را به پایان رساندند.

در داربی اول فولاد و صنعتی‌ها سیدعلی داور مسابقه در دقیقه 32 محمد طیبی را با کارت زرد دوم خود از زمین اخراج کرد تا تیم گواردیولا 58 دقیقه 10 نفره باشد. جالب این‌که همین تیم 10 نفره در دقیقه 91 با مهدی خیری به گل رسید تا با حداقل اختلاف (2-3) شکست را پذیرا شود.

استقلال صنعتی در داربی دوم خود (نیم‌فصل دوم لیگ 13) اخراجی نداشت اما در داربی‌های شماره 3 و4 هادی خنیفر (72) و موسی کولی‌بالی (5) را از دست داد تا در 3 بازی از 4 دیدارش برابر فولاد، از نظر کمی دچار مشکل باشد.

آبی‌ها بعد از پرسپولیس طلسم فولاد را می‌شکنند؟

چشمه‌ای که 2 سال است خشکیده

استقلال صنعتی در داربی نخست خود مقابل فولاد، یعنی جمعه اول شهریور ماه سال 92 دو گل به حریفش زد اما پس از آن هرگز موفق به گشودن دروازه فولاد نشد. به واقع آخرین گل استقلالی‌ها در دقیقه 91 بازی یک سال و 11 ماه و 20 روز پیش وارد دروازه ارشاد یوسفی شد و پس از آن چشمه گل شاگردان ویسی خشکید.

این درحالی است که فولاد طی 4 دیدار 9 گل وارد دروازه استقلال صنعتی کرده است. بهترین گلزن فولادی‌ها، طی این 4 دیدار، اسماعیل شریفات و الویس نانگ بوده‌اند که به ترتیب در داربی‌های دوم و چهارم دو گل وارد دروازه استقلال‌صنعتی کردند.

جدول 4 دیدار استقلال‌صنعتی و فولاد در لیگ برتر

لیگ

هفته

نتیجه

تاریخ

توضیح

13

6

فولاد3-2استقلال‌صنعتی

جمعه‌یک‌شهریور92

فرزادحاتمی، بختیاررحمانی و سروش‌رفیعی برای فولادگل زدند. میداوودی و مهدی‌خیری برای استقلال

13

21

استقلال‌صنعتی صفر-2 فولاد

جمعه 13 دی92

هردوگل را اسماعیل‌شریفات (33و92) زد

14

4

فولاد1- صفر استقلال‌صنعتی

سه‌شنبه 28مرداد93

دقیقه12 یوسف وکیا برای فولاد گل زدو دقیقه 72 غلامرضا جباری داورمسابقه هادی خنیفر را از استقلال اخراج کرد

14

19

استقلال‌صنعتی صفر-3 فولاد

جمعه 17بهمن 93

دقیقه5 کولی‌بالی اخراج شد تا فولاد استقلال 10 نفره را با گل‌های نانگ (82و28) و بدرلو ببرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس