کد خبر 451883
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲

با تصمیم مسئولان باشگاه استقلال خوزستان بازیکنان این تیم تا پایان دیدار مقابل فولاد خوزستان ممنوع المصاحبه شدند.

آبی های خوزستان ممنوع المصاحبه شدند
به گزارش مشرق، استقلال خوزستان روز جمعه در چارچوب هفته سوم لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان می‌رود. در این مسابقه که دو تیم همشهری اهوازی بازی می‌کنند حساسیت‌هایی وجود دارد به همین خاطر مسئولان استقلال خوزستان مثل باشگاه فولاد بازیکنان خود را ممنوع المصاحبه کرده‌اند تا از حساسیت‌های احتمالی جلوگیری شود.

بهمن روشنایی  در مورد وضعیت استقلال خوزستان، گفت: از نظر روحی و فنی کیفیت خوبی داریم در دو بازی ابتدایی تیم ما نشان داده از چه کیفیت بالایی برخوردار است؛ قدرت جنگندگی، کیفیت فنی، دوندگی و جسارت را در تیم مشاهده کردیم. باید از این شرایط به خوبی استفاده کنیم تا بتوانیم هر سه امتیاز را به دست بیاوریم.

سرپرست استقلال خوزستان در ادامه در مورد دربی خوزستان و مسابقه با فولاد که آنها نتوانستند در 4 بازی اخیر پیروزی مقابل همشهری خود به دست بیاورند، تصریح کرد:ما پرسپولیس را هم در 4 بازی گذشته نبرده بودیم اما دیدید روز پنج‌شنبه موفق شدیم این تیم را شکست دهیم.هر مسابقه شرایط خودش را دارد و اکنون از آمادگی بسیار بالایی برخورداریم و شک نکنید فولاد را شکست می‌دهیم.

روشنایی در مورد اینکه آیا نگران نیستند که تیم‌اشان دچار غرور شود، گفت:به هیچ وجه این اتفاق نمی‌افتد ما تیممان بسیار جوان است و بازیکنان انگیزه بالایی دارند. بازیکنان ما با وجود کیفیت فنی بسیار زیاد بی‌نام و نشان هستند و به همین خاطر تلاش می‌کنند تا کیفیت فنی خود را اثبات کنند. مشکلی از این بابت به وجود نمی‌آید بازیکنان ما از لحاظ فنی، بدنی و شعور اجتماعی آنقدر در سطح بالایی هستند که از این بابت متضرر نخواهیم شد.

وی در پایان در مورد اینکه از بازیکنانشان خواسته تا قبل از برگزاری دربی مصاحبه‌ای انجام ندهند، گفت:بله، با توجه به اینکه 4 بازیکن ما از فولاد نوین هستند از بازیکنان خواستیم صحبتی انجام ندهند تا خدایی ناکرده حاشیه‌ای به وجود نیاید. این مسئله به ما کمک می‌کند تا برای مسابقه مقابل فولاد تمام تمرکزمان به بازی باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس