کد خبر 45197
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۰

رئيس محمع تشخيص مصلحت نظام گفت: جامعه‌اي که ارزش انسان‌هاي عالم و آگاه خود را نداند، آينده خوبي را برايش نمي‌توان تصور کرد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، جمعي از بازنشستگان آموزش و پرورش صبح امروز سه‌شنبه با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام ديدار کردند.

وي در اين ديدار با اشاره به ارزش علم و آگاهي در اسلام گفت: معلم بعد انساني و فطرت خدادادي انسان را تقويت مي‌کند و فعاليت در بخش آموزش و پرورش افتخار بزرگي است که مايه مباهات است.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام تأکيد کرد: معلمان حق بزرگي بر روند توسعه و تکامل جامعه دارند و بايد تلاش کرد تا آنها در رفاه و آسايش نسبي بتوانند به وظايف خود عمل و جامعه را به سوي سعادت هدايت کنند.

هاشمي رفسنجاني تصريح کرد: عمده ارزش پيامبران اين بود که براي جامعه بشري دانش، تربيت و اخلاق را به همراه آوردند و تلاش کردند جهل و گمراهي را از جوامع دور کنند.

وي همچنين با اشاره به تاريخ اسلام و خدمات حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنين حضرت علي(ع) خاطرنشان کرد: مردم آن دوران توصيه پيامبر مبني بر گران‌بها بودن قرآن و اهل بيت(ع) را فراموش و آن مصائب را ايجاد کردند که تأثيرات آن تا به امروز قابل مشاهده است.

رئيس محمع تشخيص مصلحت نظام افزود: جامعه‌اي که ارزش انسان‌هاي عالم و آگاه خود را نداند، آينده خوبي را برايش نمي‌توان تصور کرد.

در ابتداي اين ديدار سرکار خانم مهرانگيز جعفري از بازنشستگان آموزش و پرورش و همچنين سرپرست سازمان فرهنگي هنري حزب اسلامي کار سخناني را در خصوص اين قشر از جامعه بيان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس