کد خبر 451577
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چرا گفتند من مصدوم بودم و مقابل استقلال خوزستان بازی نکردم چرا که به هیچ عنوان مصدوم نبودم.

به گزارش مشرق، محسن بنگر درباره دیدار تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس کرمان که روز گذشته انجام شد، گفت:‌برای ما که بازی نمی‌کنیم برگزاری چنین بازی‌هایی خوب است چرا که باعث می‌شود بدن ما آماده بماند.

وی درباره اینکه چرا مقابل استقلال خوزستان بازی نکرد، ادامه داد: به هر حال این تصمیمی بوده که مربی گرفته و مسئله‌ای هم نیست.

بنگر در مورد دیدار این هفته پرسپولیس مقابل سپاهان در اصفهان اظهار داشت: امیدوارم سپاهان را ببریم تا با سه امتیاز از اصفهان به تهران برگردیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه در دو هفته ابتدایی لیگ هواداران‌شان را ناراحت کرده‌اند، اظهار داشت: به هر حال هواداران حق دارند از نتایج به دست آمده ناراحت باشند چرا که ما مقابل دو تیم ضعیف نتیجه نگرفتیم و امیدوارم از این هفته بردهای ما شروع شود تا از بحران خارج شویم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد عواملی خاص به دنبال نتیجه نگرفتن پرسپولیس هستند، اظهار داشت:‌ من بازیکنم و از این مسائل اطلاعی ندارم اما وقتی فوتبال ما گل نمی‌شود تقصیر خودمان است نه کسی دیگر.

بنگر در خصوص توهینی که برخی هواداران فوتبال به وی در فضای مجازی کردند، گفت: من خیلی خوب فهمیدم که تنها بازیکن تاریخ پرسپولیس هستم که در بازی اول دو اشتباه انجام دادم و تاوان آن را دادم و بیرون نشستم اما در بازی دوم کسی اشتباه نکرد! البته نمی دانم چرا گفته‌اند که من مصدوم بودم و از کجا این حرف را آورده‌اند اما باید بگویم که من به هیچ عنوان مصدوم نبودم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تصریح کرد: پرسپولیس بهترین هواداران دنیا را دارد و اگر به ما فرصت بدهند می‌توانیم نتایج ضعیف دو هفته ابتدایی لیگ را جبران کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس