کد خبر 451444
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: در این دانشگاه فضای لازم برای پیشکسوتان دفاع مقدس به‌منظور ارائه تجربیات آن دوران و همچنین تحلیل جنگ‌های منطقه‌ای ایجاد شده؛ تا در این زمینه به خود اتکایی و خود نوشتاری در حوزه استراتژی دست یابیم.

به گزارش مشرق،  امیر حسین ولی‌وند فرمانده دانشگاه جنگ ارتش (دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا) صبح امروز در مراسم گرامی‌داشت هشتادمین سالروز تأسیس این دانشگاه اظهار داشت: ما در این دانشگاه به دنبال برند و برچسب نیستیم؛ اما از سوی وزارت علوم و تحقیقات و همچنین سازمان سنجش آموزش کشور عنوان مطمئن‌ترین و سالم‌ترین دانشگاه را دریافت کرده‌ایم.

وی افزود: ما افتخار می‌کنیم که در این دانشگاه از تجربیات پیشکسوتان دوران دفاع مقدس بهره می‌بریم و در طول چهار و نیم سالی که بنده به‌عنوان فرمانده در خدمت دافوس بوده‌ام سنّت ترجمه را معلق کردیم و فضای لازم برای پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به‌منظور ارائه تجربیات آن دوران و همچنین تحلیل جنگ‌های منطقه‌ای ایجاد شده؛ تا در این زمینه به خود اتکایی و خود نوشتاری در حوزه استراتژی دست یابیم.

دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در ادامه بیان کرد: هفته گذشته مصوبه تأسیس پژوهشکده عالی جنگ را دریافت کرده‌ایم، و قرار است به زودی این پژوهشکده در دافوس تأسیس شود.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس