کد خبر 390677
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد (دافوس) آجا گفت: همه تحولات منطقه اعم از سیاسی و نظامی رصد می‌شود و بر اساس آن در راهکار، راهبرد و تاکتیک‌های ما اثرگذار است.

به گزارش مشرق، امیرحسین ولی‌وند فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد (دافوس) ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره رصد همه اتفاقات در منطقه و تدریس آن از سوی دافوس به دانشجویان این دانشگاه اظهار داشت: همه اقدامات اعم از اقدامات داعش در منطقه و دنیا در دافوس رصد و تدریس می‌شود.   
 
وی تصریح کرد: همه تحولات منطقه اعم از سیاسی و نظامی رصد می‌شود و بر اساس آن در راهکار، راهبرد و تاکتیک‌های ما اثرگذار است، البته تحولات فرهنگی و اقتصادی نیز حول محور سیاسی و نظامی رصد می‌شوند.   
 
فرمانده دافوس ادامه داد: ما در سطوح تاکتیک و عملیات اقدامات خود را پیش می‌بریم، البته در سطح راهبردی هم دستی بر آتش داریم.
 
وی خاطر نشان کرد: شناخت محیط از اصلی‌ترین مسائل برای درک تاکتیکی بوده و این شناخت شامل محیط داخل و خارج است، از همین‌رو هر اتفاقی خارج از مرزهای ما بیافتد جزء محیط خارج مطرح می‌شود و اگر نزدیک ما به عنوان همسایه باشد در منطقه است که این اتفاقات را رصد و تدریس کنیم.  
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس