کد خبر 450686
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به یک شکست و یک تساوی تیمش در لیگ پانزدهم گفت: حریفان ما در این دو بازی هرکدام یک موقعیت گل داشتند اما ما چهار گل دریافت کردیم.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری که امروز شنبه در محل سالن کنفرانس ورزشگاه شهید درفشی فر برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: امروز روز خبرنگار است اما در روزی که باید استراحت کنید دارید کار می کنید. این روز را به همه خبرنگاران تبریک می گویم. ضمن اینکه روز انتقال خون را گرامی می داریم.

وی در مورد شکست تیمش در هفته دوم لیگ برتر افزود: متاسفانه بازی با استقلال خوزستان را ما واگذار کردیم. می دانستیم که چه وضعیتی در انتظار ماست. ضمن اینکه می دانستیم چه حریفی در انتظار ماست اما نتوانستیم نتیجه مثبتی بگیریم. دلیل این شکست را در رختکن خودمان مطرح خواهیم کرد.

برانکو ادامه داد: در این بازی و البته بازی اول حریفان ما یک موقعیت برای گلزنی بیشتر نداشتند اما متاسفانه چهار گل در دو بازی دریافت کردیم. چیزی که برای ما باقی می ماند کار است. باید کار کنیم تا مشکلات تیم برطرف شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه مقصر نتیجه نگرفتن این تیم در دو بازی اخیر خود اوست، در مورد بازی ندادن به برخی نفراتی که در بازی اول خوب بودند گفت: قبول دارم که همه بازیکنان شایسته بازی هستند اما طارمی و عالیشاه به خاطر محرومیت و مصدومیت در بازی اول حضور نداشتند و وقتی رسیدند باید به آنها بازی می دادم. ضمن اینکه علیپور و بقیه بازیکنان هم خوب هستند.

ایوانکوویچ خاطرنشان کرد: اخلاق من طوری است که هیچ وقت به داورها داد و بیداد نمی کنم و تمرکزم روی بازیکنان و بازی است. اگر کسی از این موضوع خوشحال می شود من هم می توانم شلوغ کنم. داوران یک روز خوب هستند و یک روز اشتباه می کنند. این روند کار است و کاری هم از دست من برنمی آید.

برانکو در مورد اینکه چرا در طول بازی آرام است و مثل برخی مربیان داد و بیداد نمی کند گفت: آیا فکر می کنید اگر من به عنوان مربی در طول یک بازی مدام داد و بیداد کنم تاثیر خواهد داشت یا نه؟ چون ممکن است سروصدای من تمرکز بازیکنان را برهم بریزد. بنابراین تلاش می کنیم فقط در موارد ضروری با بازیکنان صحبت کنم.

سرمربی سرخپوشان در مورد صحبت نکردنش با داور مسابقه گفت: این روش رفتاری من نیست که بخواهم با داور صحبت کنم. من به داور احترام می گذارم و نمی خواهم علیه خودم اقدام کنم. ممکن است اشتباهی وجود داشته باشد. همانطور که در دیدار برابر استقلال خوزستان داور اشتباه داشت. چون اگر نوروزی باید اخراج می شد، حتما بازیکن حریف هم که نیمه اول عالیشاه را زد باید اخراج می شد.

وی در مورد جذب بازیکنان پرسپولیس گفت: ما بازیکنانی را آوردیم که توان آن را داشتیم. مثلا ضرغام اسماعیل را ما می خواستیم بیاوریم اما او خودش نخواست بیاید. ما می خواستیم بازیکن بیاوریم اما آنها نیامدند. برخی قرارداد داشتند و برخی هم تیم های دیگر را انتخاب کردند.

برانکو افزود: از کجا شایعه شده است که من نخواستم بازیکنان به پرسپولیس بیایند. این اصلا درست نیست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اشتباهات فردی بازیکنان این تیم گفت: متاسفانه این اشتباهات در تیم ما تاثیرگذار است. اشتباهاتی است که حریف از آن استفاده می کند و البته برخی اوقات هم نمی تواند استفاده کند. این اشتباهات فردی اجتناب ناپذیر هستند و برای همه تیم ها هم وجود دارد.

برانکو در واکنش به سوالی پیرامون مرخصی طولانی مدت کی روش گفت: این مسئله بین کی روش و فدراسیون است. من نمی دانم نحوه قرارداد آنها به چه شکلی است. بنابراین نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم. اما مربیان تیم های ملی معمولا با فدراسیون آن کشور تعامل می کنند در مورد مسائل مختلف. کی روش الان چهارمین یا پنجمین سال حضورش را در فوتبال ایران سپری می کند و طبیعتا از او راضی بوده اند که هنوز مانده است.

وی در مورد ترکیب تیمش نیز گفت: من ترکیبی را انتخاب کردم که فکر می کنم بهترین نتیجه را خواهد گرفت. اما وقتی بازی تمام می شود و نتیجه مشخص است اظهار نظر در این مورد زیاد می شود. من سعی کردم از بهترین بازیکنانم استفاده کنم. من از ترکیب تیم راضی هستم. ضمن اینکه می دانستم که هوا تاثیر منفی اش را خواهد گذاشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس