کد خبر 450467
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: من نگفته بودم که برانکو را مغلوب می‌کنم و همیشه هم برای او احترام قائل هستم.

به گزارش مشرق، حسین فرکی در خصوص پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن، حساسیت‌هایی که روی این بازی وجود داشت، انتقاد ذوب‌آهنی‌ها به قضاوت محسن قهرمانی، حاشیه‌های سپاهان به دلیل غیبت نویدکیا و درگیری محمدرضا خلعتبری با وریا غفوری در هفته اول، دیدار با پرسپولیس و تقابل دوباره با برانکو ایوانکوویچ صحبت کرده است.

دوباره به پیروزی رسیدید و این بار توانستید در دربی اصفهان به سه امتیاز دست پیدا کنید.

خوشبختانه تاکنون شروع خوبی در لیگ داشته و توانسته‌ایم امتیازات خانگی را جمع کنیم که این موضوع می‌تواند در آینده شرایط بهتری را برای ما رقم بزند. امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد و زحمتی که بچه‌ها می‌کشند به نتیجه برسد.

بازی با ذوب‌آهن حساسیت‌های خاصی هم داشت و از سوی دیگر سوپرجام فوتبال ایران هم محسوب می‌شد.

درست است، چون هم دربی بود و هم اینکه پیش از برگزاری بازی می‌گفتند این دیدار، مسابقه سوپرجام فوتبال ایران نیز هست. به هر حال قهرمان لیگ برتر و جام حذفی فصل گذشته به مصاف هم می‌رفتند که همین مسئله هم بازی را حساس کرده بود. هر دو تیم سعی می‌کردند که اشتباهی نکنند و برنامه این بود که به پیروزی برسند یا حداقل نبازند. خوشبختانه تیم ما خوب ظاهر شد و توانستیم به پیروزی برسیم.

بازیکنان جوان سپاهان هم تاکنون خوب عمل کرده‌اند و در دو هفته ابتدایی با گل‌های آنها (شریفی و کریمی) به پیروزی رسیدید. از عملکرد بازیکنان جوان تیم‌تان رضایت دارید؟

همیشه گفته‌ام ترکیب جوانی و تجربه به خوبی جواب می‌دهد. ما در دفاع و دروازه با بازیکنان باتجربه توانسته‌ایم عملکرد خوبی داشته باشیم و در بازی مقابل ذوب‌آهنِ جوان این خط دفاع باتجربه بسیار خوب عمل کرد. جوانان‌مان هم خوب بودند و در کل مجموعه تیمی ما شرایط خوبی دارد.

کدام بازیکن تیم‌تان در دیدار مقابل ذوب‌آهن بهتر از بقیه بود؟

من از بازیکن خاصی نام نمی‌برم، چون همه تیم ما خوب بودند. اگر از بازیکن خاصی نام ببرم در حق بقیه اجحاف خواهد شد. من در کل تیم‌مان را خوب دیدم.

سعید آذری، مدیرعامل ذوب‌آهن پس از بازی با محسن قهرمانی درگیر شده است، چرا که معتقد بوده او یک پنالتی برای تیمش نگرفته است. این درست است که داوری به سود شما بود؟

من از این مسئله خبری ندارم، اما این موضوع را به خوبی می‌دانم که قضاوت قهرمانی بعد از بازگشتی که به میادین داشت، خوب بود.

چون تیم شما برنده شد؟

نه؛ اصلاً. به این دلیل که تیم ما پیروز بازی شده، این حرف را نمی‌زنم، اما به نظرم قهرمانی قضاوت خوبی انجام داد. او بعد از این همه مدت دوری از قضاوت دوباره سوت به دست گرفت. من قبل از بازی به بازیکنانم گفتم برای داور مشکلی ایجاد نکنند و به قهرمانی آرامش بدهند تا او به راحتی قضاوت کند. نه فقط برای این بازی، بلکه در همه بازی‌ها این نکته را به بازیکنانم گوشزد می‌کنم، اما برای دیدار مقابل ذوب‌آهن تأکید بیشتری داشتم.

هفته آینده باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرید. به نظرتان این بازی چه خواهد شد؟

بازی دشواری است. هیچ بازی آسانی در لیگ وجود ندارد، به خصوص وقتی که تیمی مدعی باشد. بازی هفته آینده هم در خانه برگزار می‌شود و تمام تلاش ما این است که بتوانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم.

و دوباره تقابل شما با برانکو ایوانکوویچ ...

از اینکه دوباره با برانکو روبه‌رو می‌شوم، خوشحالم و حضورش در اصفهان را هم به او خیر مقدم خواهم گفت.

فصل قبل پیش از بازی پرسپولیس - سپاهان در تهران برانکو شما را به ناهار دعوت کرد. دعوت او را جبران می‌کنید؟

متأسفانه شغل ما به گونه‌ای است که گرفتاری زیادی داریم و حتی فرصت خوردن یک ناهار مشترک هم نداریم.

و البته گفته بودید با شناختی که از تفکراتی برانکو دارید او را مغلوب می‌کنید و پرسپولیس را شکست می‌دهید که این‌طور هم شد. فکر می‌کنید این فصل هم شرایط به همین شکل باشد؟


من نگفته بودم که برانکو را مغلوب می‌کنم و همیشه هم برای او احترام قائل هستم. نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. ما در بازی خانگی به دنبال سه امتیاز هستیم و سعی خواهیم کرد عملکرد خوبی داشته باشیم و به پیروزی برسیم. همیشه گفته‌ام که از برانکو و خیلی از مربیان دیگر نکته یاد گرفته‌ام و همیشه هم خودم را شاگرد او می‌دانم.

برای این بازی محرم نویدکیا به تیم‌تان اضافه خواهد شد یا هنوز از او بی خبر هستید؟

من محرم را بعد از اردوی ترکیه ندیدم و منتظر تماس او یا دیدار با این بازیکن هستم. اصلاً هیچ خبری هم از نویدکیا ندارم و نمی‌دانم کجاست.

باقریان، مدیرعامل باشگاه گفته بود محرم برای شما پیغام فرستاده که به لحاظ بدنی شرایط خوبی ندارد و بعد از استراحت به تمرینات اضافه می‌شود. البته از صحت و سقم این پیام هم ابراز بی اطلاعی کرد.

من هیچ پیغامی از محرم نگرفته‌ام و او برای من نه پیغام فرستاده و نه به صورت مستقیم با هم صحبت کرده‌ایم. اینکه از نظر بدنی شرایط خوبی ندارد، موضوعی است که باید از خودش سؤال کنیم و من اطلاعی از این موضوع ندارم.

در مجموع به نظر می‌رسد تیم پرحاشیه‌ای دارید، اما حاشیه‌ها به خوبی مدیریت می‌شود. نمونه آن هم درگیری هفته اول محمدرضا خلعتبری با وریا غفوری بود.

بالاخره این مسائلی است که ما دوست نداریم در تیم‌مان رخ بدهد و نباید به ایجاد چنین فضایی کمک کنیم، بلکه باید تلاش کرد تا از این اتفاقات دور شویم. امیدوارم رسانه‌ها نیز نگاه‌های خوبی داشته باشند و حرکات خوب بازیکنان را هم ببینند.

خلعتبری و غفوری اکنون آشتی کرده‌اند؟

همان روز بازی با استقلال خوزستان و بعد از بازی مشکل‌شان حل شد. چیز خاصی هم نبود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس