کد خبر 450585
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱

Lumosity بازی و نرم‌افزاری است به منظور تقویت هوش و حافظه که به‌وسیله یک موسسه‌ی تحقیقاتی معتیر که کارکنان آن از برترین متخصصات اعصاب دنیا هستند ارائه شده است. یکی از اصلی‌ترین فعالیتهای این کمپانی ارائه بازی‌هایی برای تقویت مغز است بازی‌هایی با گرافیکی ساده اما تاثیرگذار روی فکر.

 به گزارش مشرق، اپلیکیشنی جالب برای تمرین‌های ذهنی و تقویت حافظه از طریق گوشی و تبلت است که توسط کمپانی Lumos Labs, Inc منتشر شده و به‌صورت رایگان در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. این برنامه که مورد تمجید بسیاری از نشریات و سایت‌های معتبر واقع شده توسط گروهی از نورولوژیست ها (متخصصین اعصاب و روان) توسعه یافته و به کاربران اجازه می‌دهد از طریق مینی گیم‌های موجود ذهن خود را به چالش کشیده و به انجام تمرینهای حافظه، تمرکز و غیره بپردازند. لازم بذکر است که بازیهای موجود در این اپلیکیشن در انجام تحقیقات علمی مورد استفاده قرار می‌‎گیرند که نشان از اعتبار بالای آن دارد.

بازی تقویت حافظه +دانلود

مطالعات انجام شده بر روی هزاران نفر حاکی از آن است که حافظه و قدرت حل مشکلات در آن ها افزایش یافته است. هاینز کری همسر جان کری (وزیر امور خارجه ی ایالات متحده) طی مصاحبه ای با روزنامه ی پیتسبورگ اظهار کرد : توانایی فکری و مغزیی که بدلیل بیماری و تشنج از دست داده بودم با کمک تمرینات Lumosity بازیافتم.

بازی تقویت حافظه +دانلودبازی تقویت حافظه +دانلودبازی تقویت حافظه +دانلودبازی تقویت حافظه +دانلود





نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس