کد خبر 450660
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷

Subway Surfers یک بازی فوق العاده زیبا و مهیج است که اضطراب و هیجان را در آن به طور کامل احساس خواهید کرد. در این بازی کنترل شخصیت بازی به دست شماست که باید با پرش به موقع از موانع و جمع آوری سکه و امتیاز به مراحل بالاتر بروید.

 به گزارش مشرق، اگر از طرفداران بازی های موبایلی باشید، بدون شک بازی اعتیادآور و پرطرفدار Subway Surfers را می‌شناسید، همان بازی‌ای که در آن جک و دوستانش در کشورهای مختلف جهان در خط مترو از دست ماموران فرار می‌کنند! در بازی موج سواران مترو شما در نقش پسر بچه ای با نام جک هستید که با دوستانتان در حال فرار از دست مامور هستید و باید به آن ها کمک کنید تا بتوانند از دست مامور فرار کنند! فرار از دست ماموران به همین سادگی ها که فکر می کنید نیست ؛ چرا که در بین راه با موانعی روبرو می شوید که باید با سرعت عمل خود آن ها را پشت سر گذاشته و به راه خود ادامه دهید! در طول مسیر سکه هایی وجود دارد که که با جمع آوری آن‌ها می‌توانید هیجان را بالا برده و بازی را ارتقا دهید ضمنا این بازی هم مانند Temple run بازی سبک دونده بوده و همانند بازی یادشده اعتیادآور است.

بازی جذاب سبک دونده برای اندروید+دانلود

بازی جذاب سبک دونده برای اندروید+دانلود

بازی جذاب سبک دونده برای اندروید+دانلود

بازی فوق را می‌توانید از لینک‌های زیر دانلود کنید.

بازی جذاب سبک دونده برای اندروید+دانلودبازی جذاب سبک دونده برای اندروید+دانلودبازی جذاب سبک دونده برای اندروید+دانلودبازی جذاب سبک دونده برای اندروید+دانلودبازی جذاب سبک دونده برای اندروید+دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس