کد خبر 450508
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از بازی با ملوان مشخص شد که همچنان دفاع تیم مشکل دارد.

به گزارش مشرق، محمد نوری در خصوص دیدار استقلال و ملوان گفت: بازی خوبی بود و گفته بودم که استقلال این بازی را می‌برد چون تیم خوبی دارد با این حال پس از برگزاری این دیدار مشخص شد که همچنان دفاع مشکل دارد. مدافعان در جای‌گیری‌ها و بخصوص در ضرباتی که از کناره‌ها سانتر می‌شود توجیه نیستند و روز گذشته نیز به طور مثال در دو صحنه در موقعیت‌هایی که توپ‌ سانتر می‌شد، سه بازیکن بدون یار بودند و سه ملوانی به راحتی و بدون یارگیری سر می‌زدند که اگر ملوان خوش شانس بود به طور حتم در این صحنه‌ها به گل می‌رسید.

وی ادامه داد: استقلال اگر می‌خواهد در ادامه فصل موفق باشد باید بر روی خط دفاعی خود کار کند، البته این ناهماهنگی طبیعی است چرا که 40 درصد تیم تغییر کرده و بازیکنان جا‌به جا شده‌اند و چندین و چند جوان در فصل جدید به ترکیب استقلال رسیده‌اند.

نوری با بیان اینکه جوان گرایی در استقلال به خوبی جواب داده است تصریح کرد: به هر حال فکر می‌کنم تلفیقی از جوان گرایی و تجربه بتواند به موفقیت استقلال کمک کند. بازیکنان با تجربه‌ای مثل ابراهیمی، برهانی و حیدری در کنار بازیکنان جوانی مثل چشمی، کریمی و مجیدی این روزها در ترکیب استقلال حضور دارند و معتقدم که باید هواداران در خصوص نتیجه گیری استقلال صبور باشند و بازیکنان را به خوبی تشویق کنند تا شرایط برای موفقیت و پیشرفت جوان‌ترها مهیا شود.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه اگر تیم وارد حاشیه نشود حرف‌های زیادی برای گفتن دارد در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه امسال استقلال شانس قهرمانی دارد گفت: شب گذشته بازی سپاهان را هم دیدم هرچند که این تیم نیز هنوز کامل نشده است اما می‌توان این تیم را به همراه استقلال و تراکتورسازی که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد از شانس‌های قهرمانی بدانیم.

وی در مورد حضور کرار در بازی روز گذشته استقلال یادآور شد: اگر واقعا مظلومی به منظور تنبیه کردن کرار این بازیکن را روی نیمکت گذاشت دیگر دلیلی نداشت در ادامه مسابقه به این بازیکن، بازی بدهد ضمن اینکه به محض ورود کرار به زمین فضای مسابقه تغییر کرده و وسط زمین در اختیار ملوان قرار گرفت و ابراهیمی نیز در مرکز زمین استقلال تنها شد. در یک صحنه‌هایی کرار پس از لو دادن توپ می‌ایستاد و به هیچ وجه برای دفاع کردن بر نمی‌گشت و در وسط فضاهایی را به بازیکنان حریف می‌داد.

نوری گفت: فکر می‌کنم اصولا قرارداد بستن برای فصل جدید با کرار اشتباه بود چرا که تیم جوان شده و بودن کرار در تیم استقلال لازم نبود. کرار که به میدان آمد احساس می‌کنم که نخواست بازی کند چرا که در شرایط بازی بی حال نشان داد.

وی یادآور شد: برای من هم جای سوال است که چرا اصولاً مظلومی به کرار در مقابل ملوان بازی داشت. اگر تصمیم گرفت که او را بازی ندهد که اتفاقا تصمیم خوبی هم بود چرا در ادامه مسابقه به او بازی داد. البته مظلومی مربی من هم بوده اما باید عنوان کنم که مربیان ما هم یک مقدار ترسو هستند و باید جرات داشته باشند تا از یک بازیکن استفاده نکنند.

نوری گفت: کرار تیم بهم زن و مشکل ساز است و دلیل  نداشت که در حالی که تیم خوب بازی می‌کرد و مشکلی نداشت این بازیکن به میدان آمده و مشکل ساز شود. در حالی که به جای کرار می‌شد از برزای یا ریوالدو استفاده کرد که در این صورت این دو بازیکن بهتر جواب می‌دادند.

وی یادآور شد: در همان 10 دقیقه‌ای که کرار به زمین آمد مشخص شد که جواب نمی‌دهد. کرار باید چند بازی روی نیمکت بنشیند تا خودش را پیدا کند. به اندازه‌ای لی لی به لالایی این بازیکن گذاشتند که فکر می‌کند واقعا خبری است.

نوری در مورد سایر بازیکنان استقلال گفت: خسرو حیدری برعکس سال گذشته خوب بازی کرد و شرایط خوبی داشت. ابراهیمی نیز عالی بود و دو گل زیبا به ثمر رساند و دوندگی خوبی هم داشت و معتقدم که استقلال زرنگی کرد که این دو بازیکن را از دست نداد.

بازیکن سابق استقلال در مورد روزبه چشمی گفت: روزبه خوب است و در کنار جوانی قد و قواره خوبی هم دارد. او سرزن و جنگنده است اما معتقدم که باید در ترکیب تیم جا بیفتد و نمی‌توان برای ارزیابی بازیکنان به یک یا دو بازی اکتفا کرد و معتقدم که از هفته پنجم به بعد تازه عیار بازیکنان و تیم‌ها مشخص می‌شود. چشمی کاری می‌کند که ابراهیمی هم همان کار را انجام می‌دهد. با این حال استقلال در مرکز میدان یک بازی ساز هم می‌خواهد.

وی در پایان گفت: هر دو بازی که استقلال انجام داده شاهد بازی‌های قشنگی بودیم و امیدوارم این تیم نتیجه بگیرد تا دل هواداران شاد شود. تا حالا نیز استقلال حدود 60 درصد چیزی که می‌خواستیم شده است اما باز هم تاکید می‌کنم که مشکل این تیم در خط دفاع است و باید بر روی دفاع ها کار کرد چون فضاها خالی و این موضوع نگران کننده بود و مطمئنا مقابل تیم های قدرتمند با این وضعیت به مشکل خواهد خورد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس