کد خبر 450321
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۶

پس از افشای ابعاد جدیدی از پرونده دکل جنجالی ۸۷ میلیون دلاری و انتشاراسنادی که نشان می‌داد یکی از مدیران نفتی دولت یازدهم در رأس این فساد قرار دارد، جریانی مشکوک با ارسال شب نامه‌هایی به رسانه‌ها سعی در ایجاد انحراف در رسانه‌ها دارد.

به گزارش مشرق، طی هفته گذشته بسیاری از رسانه‌های کشور اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب با خیل عظیمی از شب نامه‌های ارسالی به دفاتر خود مواجه شدند. در یکی از این شب نامه ها، ماجرای فساد نفتی در این پرونده به طور کامل تغییر داده شده و از افرادی نام برده شده که تا به امروز نامی از آنها در رسانه‌ها مطرح نشده است.

بررسی‌های روزنامه «جوان» نشان می‌دهد با نزدیک شدن تشکیل دادگاه این پرونده در دادستانی تهران، «غ. س» وکیل رضا مصطفوی طباطبایی که در حال فروش اموال موکل خود در کشور است با ارسال این شب نامه‌ها به دفاتر رسانه ها، قصد دارد موضوع را به شکل دیگری جلوه دهد. در شب نامه‌های ارسالی به این موضوع اشاره شده است که شب‌نامه‌های بعدی ارسال خواهد شد تا رسانه‌ها در جریان امر قرار گرفته و برای خدمت به منافع ملی کشور، آنها را منتشر کنند.

در یکی از این شب نامه‌ها سه عکس دیده می‌شود که نگارنده با استناد به آنها، نقش رضا مصطفوی طباطبایی و همکاران وی را در این پرونده کتمان کرده و همه چیز را متوجه فرد حاضر در عکس‌ها می‌کند، در حالی که اسناد منتشر شده طی هفته گذشته به خوبی مؤید این مطلب است که نقش طباطبایی، آقازاده لندن نشین و یکی از مدیران ارشد نفتی غیرقابل کتمان است. این در حالی است که طباطبایی و آقازاده لندن‌نشین با ارسال توضیحاتی به رسانه‌ها از عزم خود برای شکایت از رسانه‌ها وافرادی که اسناد غیرمحرمانه را منتشر کرده اند! خبر داده‌اند. مسعود میرکاظمی وزیر اسبق نفت یکی از افرادی است که تهدید به شکایت شده است؛ فردی که هفته پیش جزئیات جدیدی از ماجرای دکل 87 میلیون دلاری را رسانه‌ای کرد. در شب نامه‌های ارسالی به این موضوع اشاره شده است که شب نامه‌های بعدی ارسال خواهد شد تا رسانه‌ها در جریان امر قرار گرفته و برای خدمت به منافع ملی کشور، آنها را منتشر کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس