«موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای با «اشپیگل» که قرار است هفته آینده منتشر شود، در اظهاراتی جنگ‌طلبانه گفت: «من مسئول طول عمر دانشمندان هسته‌ای ایران نیستم».

به گزارش مشرق، وزیر ارشد کابینه نتانیاهو در اظهاراتی درباره برنامه هسته‌ای ایران و در ادامه مواضع بی اساس تل‌آویو، بر «گزینه نظامی» رژیم صهیونیستی در قبال تهران تهدید کرد.

به گزارش پایگاه «آی ۲۴»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه با مجله آلمانی «اشپیگل» که قرار است متن کامل آن هفته آینده منتشر شود، درباره برنامه هسته‌ای ایران و برجام ادعاهایی بی اساس مطرح کرد.

«موشه یعلون» با ادعای نظامی بودن برنامه هسته‌ای ایران و تاکید بر لزوم متوقف کردن آن گفت: «در نهایت این موضوع خیلی روشن است که به این روش یا روشی دیگر برنامه نظامی هسته‌ای ایران باید متوقف شود».

«موشه یعلون» با ادعای نظامی بودن برنامه هسته‌ای ایران و تاکید بر لزوم متوقف کردن آن گفت: «در نهایت این موضوع خیلی روشن است که به این روش یا روشی دیگر برنامه نظامی هسته‌ای ایران باید متوقف شود».

وزیر ارشد کابینه نتانیاهو با تهدید به اقدام نظامی این رژیم هم مدعی شد: «ما وارد عمل خواهیم شد و قصد نداریم ایران مجهز به سلاح هسته‌ای را تحمل کنیم. ما ترجیح می‌دهیم که این موضوع از راه تحریمهای تجاری انجام شود اما در نهایت اسرائیل باید قادر به دفاع از خودش باشد».

یعلون که اواخر اردیبهشت با تهدید اتمی ایران گفته بود که گاهی لازم است تصمیماتی چون حمله اتمی به هیروشیما اتخاذ شود(+)، این بار هم با تکرار تهدید نظامی این رژیم گفت: «من مسئول طول عمر دانشمندان ایران نیستم».

تهدید مقام ارشد صهیونیست درباره دانشمندان هسته‌ای ایران در حالی صورت می‌گیرد که مقامات ایرانی درباره شهادت دانشمندان هسته‌ای بارها اعلام کرده‌اند که نیروهای وابسته به صهیونیستها و موساد عملیات تروریستی هدف قرار دادن دانشمندان هسته‌ای انجام شده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه با «اشپیگل» با تکرار مدعای مقامات این رژیم درباره مذاکرات هسته‌ای و «برجام»، مذاکرات را «اشتباه تاریخی» خواند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مهدی ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    هیچی نیستید صهیونیست های منگول
  • ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    اگه تومسئول طول عمر دانشمندان نيستي ما همگي مسئول اتمام عمر رژيم صهيونيستي هستيم.
  • ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    ما ایرانیان شما ترسوهای صهیونیست را پشم هم حساب نمیکنیم
  • ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    ایران هم مسئول حفظ بقای رژیم صهیونیستی نیست.
  • مهماندار هواپیما ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    ما هم مسئول ادامه حیات رژیم شما نیستیم
  • ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    ما هم مسوول طول عمر این جنایتکاران اشغالگر نیستیم.
  • ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    ما مسوول نابودی اسراییل هستیم و برای این زنده هستیم و منتظریم تا وقتش برسد.انشاا...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس