کد خبر 449944
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶

مدیر گروه اجتماعی شبکه دو سیما گفت: به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار برنامه این هفته ثانیه‌ها با حضور ۳۰ خبرنگار زن و مرد از نقاط مختلف کشور از شب دو سیما پخش می‌شود.

به گزارش مشرق، مهدی آذر مکان اظهار داشت: برنامه پرمخاطب ثانیه‌ها که هر هفته دو بار با مجری‌گری علیرضا خمسه هنرمند سرشناس کشورمان به روی آنتن می‌رود این هفته به یاد شهید صارمی خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی در دو نوبت با حضور 30 خبرنگار از نقاط مختلف کشور پخش می‌شود.

وی گفت: در مسابقه این هفته 30 خبرنگار زن وارد از نقاط مختلف کشور به استودیو ضبط برنامه دعوت شدند که در دو گروه مجزای 15 نفری خانم و آقا به رقابت پرداختند که طرح چند سؤال آن در مورد خبر بود.

آذر مکان افزود: در این برنامه پرمخاطب که جنبه سرگرمی و با لا بردن سطح اطلاعات عمومی، تاریخی و مذهبی را دارد شرکت‌کنندگان در سه مرحله با یکدیگر مسابقه و رقابت می‌کنند که در مرحله اول 5 نفر و در مرحله دوم 7 نفر از دور مسابقه کنار می‌روند و درنهایت سه نفر به مرحله نهایی راه پیداکرده و برنده رقابت پایانی به فینال مسابقه ثانیه‌ها راه پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: در ساختار کلی برنامه نسبت به قبل که دومرحله‌ای بود تغییراتی ایجادشده و آرایه برنامه نیز پویاتر شده و در طراحی سوا لات سعی کردیم نواقصی که در سری قبل برنامه وجود داشت را برطرف کنیم و مجری برنامه را به‌طور ثابت به درخواست مردم آقای علیرضا خمسه قراردادیم.

مدیر گروه اجتماعی شبکه دو اظهار داشت: در سری جدید مسابقه ثانیه‌ها اطلاعات عمومی شهروندان بیشتر آزموده می‌شود و قسمت گفت‌وگو و حضور چهره‌ها در آن حذف‌شده است تا مخاطب و شرکت‌کنندگان تمرکز بیشتری بر روی سوالات پیدا کنند زیرا سوا لات این مسابقه جنبه‌ای عمومی و کاربردی دارند و اطلاعاتی را از حوزه‌های مختلف ادبی، فرهنگی، هنری تهیه می‌کنیم.

وی گفت: زمان پخش این برنامه که با استقبال بی‌نظیر خانواده‌ها روبرو شده است و خاطرات مسابقه هفته را برای آنها زنده و تداعی می‌کند پنج‌شنبه و جمعه‌شب ساعت 21:30 و تکرار آن شنبه و یکشنبه ساعت 14 می‌باشد.

آذر مکان عنوان کرد: عوامل برنامه در بخش طراحی و کارگردانی سهیل سلیمانی تهیه‌کننده ابراهیم بهادری طراح سؤال سینا قلیچ خانی و سعید نوروز جو اجرای برنامه علیرضا خمسه مدیر تولید، تدوین و گرافیک سعید تافته خواننده و آهنگساز ماهان بهرام خان کارگردان تلویزیونی نیلوفر سعیدی، تصویربرداران محمد نوروزی، امیر شاه‌آبادی، وحید بصائری هستند.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس