کد خبر 440697
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳

تهیه‌کننده مسابقه رمضانی «ثانیه‌ها» از پایان ضبط بخش رمضانی مسابقه‌اش خبر داد و گفت: «ثانیه‌ها» قرار است بعد از ماه مبارک رمضان تا پایان سال 94 روی آنتن شبکه دو بماند.

به گزارش مشرق، سهیل سلیمانی‌ اعلام کرد: مسابقه «ثانیه‌ها» تا پایان ماه مبارک رمضان با اجرای داریوش کاردان ضبط شد و ضبط آن طی چند روز اخیر به پایان رسید. ضبط سری جدید این مسابقه هم از 10 روز دیگر مجددا آغاز می‌شود ولی مشخص نیست که آقای خمسه مجری برنامه باشد یا آقای کاردان. این مسئله اکنون در حال بررسی است و مشغول رایزنی‌هایی هستیم که فکر می‌کنم تا اواخر هفته جاری مشخص شود. ما در کل 30 قسمت در ماه مبارک رمضان در خدمت آقای کاردان بودیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا مسابقه «ثانیه‌ها» نوروز 95 هم از شبکه دو پخش خواهد شد؟ خاطرنشان کرد: این موضوع بستگی به تصمیم شبکه دو دارد. در حال حاضر آنچه که به ما اعلام شده، این است که تا پایان سال 94 پخش خواهیم داشت.

کارگردان مسابقه «ثانیه‌ها» همچنین درباره تغییرات مجدد در این مسابقه تلویزیونی بعد از ماه مبارک رمضان توضیح داد: تغییرات اصلی در ماه مبارک رمضان در «ثانیه‌ها» اعمال شد و در سری جدید شاید فقط در شیوه مسابقه کمی تغییرات داشته باشیم ولی کلیت مسابقه و دکور مثل سابق است.

سلیمانی که تهیه‌کنندگی برنامه «کافه سوال» شبکه دو را برعهده دارد، در پایان درباره ادامه این برنامه بعد از ماه مبارک رمضان اعلام کرد: در حال بررسی شرایط هستیم که اگر شرایط فراهم شود بعد از ماه مبارک رمضان مجددا به آنتن برمی‌گردیم. تا هفته آینده مشخص می‌شود که «کافه سوال» چه زمانی به تلویزیون برمی‌گردد.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    0 0
    کاردان خیلی خوبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس