هرزه‌گردی و انتشار آزادانه اخبار دروغین توسط خبرنگاران رسانه‌های غربی در ایران اخیراً به معضل فضای رسانه‌ای کشور تبدیل شده است. در جدیدترین مورد، کانال 10 رژیم صهیونیستی با استفاده از خبرنگاران اجاره‌ای اروپایی و ایرانی اقدام به ساخت مستندی سیاه از تهران کرده است.

گروه جنگ نرم مشرق- کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی که در خاک فلسطین اشغالی پخش می‌شود به تازگی مستندی با عنوان «نگاهی از داخل ایران» را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است. وب‌سایت تهران-تل‌آویو درباره این مستند نوشته است: مستند ویژه کانال 10 تلویزیون اسرائیل با همکاری خبرنگارانی از اروپا و ایران، شرایط اجتماعی و اقتصادی خیابان‌های ایران در روزهای پس از توافق هسته‌ای را به تصویر می‌کشد.

چندی پیش یک خبرنگار زن صهیونیست وابسته به اسرائیل با گذرنامه اروپایی، موفق به ورود به ایران شد و پس از خروجش که همه چیز لو رفته بود، رسانه‌های غربی شروع به شانتاژ کردند و کار تا جایی پیش رفت که مجلس وارد قضیه شد. اکنون اما تلویزیون اسرائیل از پنجره وارد شده و با استفاده از خبرنگاران اجاره‌ای خود اقدام به ساخت این مستند کوتاه از تهران کرده است.

نگاهی از داخل ایران

این وب‌سایت در توضیح فضایی که از ایران در این مستند به تصویر کشیده شده، می‌نویسد: جوانانی که رویای تغییر را در سر می پرورانند؛ شکاف و فاصله میان سیاست‌مداران و مردم عادی؛ بازارهایی که دوباره شلوغ و پرهیجان گشته و امید ارتباط دوباره با دنیا در رگ‌های آن جاری شده. فیلم مستندی که بخش اخبار کانال 10 تلویزیون اسرائیل با همکاری ویژه خبرنگارانی از اروپا تهیه دیده است، تصاویری از تغییر و امید در خیابان‌های ایران را به نمایش می‌گذارد.

این گزارش در ادامه آورده است: به دلایل واضح، خبرنگاران اسرائیلی اجازه ورود با ایران و تهیه اخبار در آنجا را ندارند. تلویزیون اسرائیل برای تهیه این فیلم از یک شرکت رسانه‌ای اروپایی که با خبرنگاران ایرانی همکاری دارد استفاده کرده است. این فیلم خبری که در اسرائیل بسیار پربیننده بود، هفته پیش در کانال 10 تلویزیون پخش شد.

در بخشی از این فیلم، رضا یوسفی، داشجوی دانشگاه تهران با اشاره به فرق میان نظریات سیاست‌مداران و دولت با مردم می‌گوید: «من همه مردم دنیا را دوست دارم. همه ما انسان هستیم، همگی امید و آرزوهایی داریم.»

نگاهی از داخل ایران

رضا یوسفی، دانشجویی که مانند همه افراد مصاحبه شونده، ادعا می‌کند ایرانیان با مردم ساکن در سرزمین‌های اشغالی دوست هستند.

جوان دیگری که حاضر به مصاحبه شده خاطر نشان می‌کند: "زندگی جوانان در ایران غیر قابل تحمل است. بسیاری از جوانان تحصیل کرده بیکارند.»

دختر جوانی عقیده دارد: «من با مردم اسرائیل مشکلی ندارم. از آن ها متنفر نیستم.»

نگاهی از داخل ایران
مصاحبه‌شوندگان این مستند ضمن شکایت از وضعیتی که در ایران دارند، صلح‌دوستی مردم ایران را به صهیونیست‌های ساکن در سرزمین اشغالی هم تعمیم داده و حساب دولت‌ها از مردم را جدا می‌کنند.

جوانان دیگر نیز تاکید می‌کنند که هیچ تنفری از مردم و کشور آمریکا ندارند. ما ایرانی‌ها صلح دوست هستیم و حس ما در مورد مردم اسرائیل شبیه حس ما به مردم دیگر کشورهای دنیاست. هرفردی جدا از سیاست‌های دولتش قابل احترام است.

«تصوی یخزکلی» خبرنگار صهیونیستی که مسئول پردازش و تهیه این فیلم است می‌گوید: این فیلم به خوبی نشان می‌دهد که مردم عادی با سیاست‌های دولت موافق نیستند. جوانان ایران دیگر اظهارات تنفرآمیز دولت خود را باور نمی‌کنند و قاطعانه خواستار اصلاحات و تغییر می‌باشند. واضح است که سخنان دولت‌مردان ایران، هیچ نشانی از دیدگاه‌های واقعی مردم ایران ندارد.

نگاهی از داخل ایران
یکی از مصاحبه‌شوندگان که ادعا می‌کند برای ادامه تحصیل در حال خروج از کشور و سفر به آمریکا است، می‌گوید ساکنین رژیم صهیونیستی برایش فرقی با مردم دیگر کشورها ندارد.

وی در پایان خاطرنشان می‌سازد: «با اینکه مردم ایران تشنه تغییر هستند، دولت اسلامی در ایران حاضر به عقب نشینی نبوده و نخواهد بود و رویای تبدیل نمودن جمهوری اسلامی ایران به ابرقدرت منطقه را رها نخواهد کرد. ولی جوانان ایران نیز عشق و علاقه خود به آینده‌ای دیگر را ادامه خواهند داد».

این مستند به طور واضح در تلاش است تا میان مردم و حکومت جمهوری اسلامی فاصله انداخته و با استفاده از تعدادی مصاحبه، جوانان ایرانی را در مقابل حکومت‌شان قرار دهد. ضمن آنکه در این مصاحبه‌ها سیاه‌نمایی از وضعیت اقتصادی و فرهنگی کشور به نهایت رسیده است. اما نکته‌ای که فراتر از این مسائل باید مورد توجه قرار گیرد، آزادی عمل بیش از حد این رسانه‌ها در ارائه تصویر مخدوش از ایران است.

نگاهی از داخل ایران - دانلود

طی سال‌های اخیر بارها و بارها در گزارشات مختلف نسبت به ضعف دیپلماسی عمومی و عدم انجام کار رسانه‌ای قوی توسط تلویزیون و سینمای ایران هشدار داده و متذکر شده‌ایم در فضایی که دشمن از تمام ابزارآلات خود برای اسلام‌هراسی، ایران‌هراسی و اشاعه تصویر غلط و هدف‌دار از ایران ادامه می‌دهد و ما در پاسخ تقریبا هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهیم، نمی‌توانیم توقع بهبود چهره ایران اسلامی در جهان را داشته باشیم. به علاوه اینکه به دلیل قدمت و تجربه‌ای که دشمنان ما در کار رسانه‌ای دارند، هرگاه تصمیم به خلق بحران سیاسی، اقتصادی و یا رسانه‌ای می‌گیرند، از تمام توان خود علیه ما مانند آنچه که در سال 88 اتفاق افتاد استفاده می‌کنند.

چندی قبل در گزارشی با عنوان «توهین به ایرانیان در قالب خاطرات وقیحانه خبرنگار گاردین از تهران» به مسئله‌ای پرداختیم که این روزها در حال تبدیل شدن به یک معضل دائمی است. معضلی به نام هرزه‌گردی و انتشار آزادانه اخبار دروغین توسط خبرنگاران غربی در ایران. همانطور که در همین گزارش اشاره شده بود، همه این آزادی‌های بی‌حد و حصری که این افراد معلوم‌الحال به نام خبرنگار و تهیه خبر در ایران به دست آورده‌اند در نسبت با آزادی خبرنگاران ما در کشورهای غربی به جهت فشار فراوان سرویس‌های جاسوسی روی آنان، غیرقابل مقایسه است. غیر از گزارش هم‌جنس‌بازی خبرنگار گاردین در تهران، بررسی وضعیت خبرنگاران جاسوس، رابطه خبرنگار نیویورک تایمز با یک زن ایرانی، دختربازی خبرنگار آمریکایی در ایران، گزارش الجزیره درباره تک‌خوانی زنان در ایران، گزارش خبرنگار شبکه فرانسوی از رقص و پارتی و مشروب در بیابان‌های ایران، گزارش شبکه آمریکایی از رشد فشن و مدلینگ در ایران، ورود مکارانه خبرنگار زن صهیونیست به ایران و مسخره کردن جمهوری اسلامی در رسانه‌ها به خاطر تشخیص ندادن هویت وی، و ده‌ها مورد مشابه دیگر طی سال‌های اخیر در مشرق مورد بررسی قرار گرفته است و همگی نشان از آن دارد که رسانه‌های غربی تنها به دنبال نیات شرخواهانه خود در ایران هستند.

با این همه، قصه در اینجا به پایان نمی‌رسد و مثنوی هفتاد من رنج کشیدن از خروجی‌های دروغین و ایران‌هراسانه این رسانه‌ها زمانی دردناک‌تر از پیش می‌شود که به یاد می‌آوریم چند روز قبل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اقدامی عجیب، مجوز فعالیت مجدد سرویس جهانی بی‌بی‌سی در ایران را صادر کرده است. هرچند سخنگوی وزارت ارشاد با بیان اینکه دفتر بی‌بی‌سی همچنان تعلیق است گفت: bbc  در زمان فعالیت یک‌هفته‌ای خود و در گزارش مورد نظرش از مسائل هسته‌ای باید از سیاه نمایی پرهیز کند و شئونات خبرنگاری را رعایت کند؛ تحت نظارت اماکن و نیروی انتظامی در مکان‌هایی که قبلا گزارش داده‌اند باید کارشان انجام شود.

باید در واکنش به این مقام محترم پرسید که مگر بی‌بی‌سی در دوره‌های قبلی چنین تعهداتی نداده بود؟ و اگر داده جایگاهش در فتنه 88 چگونه قابل پذیرش است؟ و با چنین کارنامه‌ای، مسئولان جمهوری اسلامی چگونه مجددا به آنان اعتماد کرده‌اند؟ آیا این بوق دروغ‌گوی انگلیسی نیامده است که بماند؟

در انتهای این لیست باید مستند «نگاهی از داخل ایران» را هم اضافه کنیم؛ چرا که این مستند به زعم کانال 10 رژیم صهیونیستی توسط این رژیم و به سادگی و توسط همکاری با چند خبرنگار اروپایی و ایرانی تهیه شده است. حال اینکه نیروهای امنیتی و وزارت ارشاد کجا بودند و چطور اجازه دادند که چنین مستند جهت‌داری در روز روشن و در تهران تهیه و در تلویزیون اسرائیل پخش شود، سوالی است بی‌جواب و البته قصه‌ی تکراری این سال‌ها.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 81
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 22
  • سعید ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    کار مشترک کانال 10 رژیم صهیونیستی و دوستان نفوذی شان در ایران است تا کی می خواهید بگید غفلت غفلت یک بار بگید خیانت.
  • ناشناس ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    بوی فتنه دیگری به مشام میرسد........
  • ناشناس ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    ای خاک بر سرتون.... یعنی مردم اسراییل با مردم دیگه فرقی ندارن؟؟؟؟ یعنی کسی که بچه یک و نیم ساله رو میسوزونه رو با مردم دیگه یکی میدونین؟؟؟؟؟ یعنی صهیونیستها رو که میگن باید مسلمونا رو کشت و تکه تکه کرد هیچ فرقی با مردم سایر دنیا ندارن؟ یعنی خلبان آمریکایی که بعد از انداختن بمب اتم گفت هیچ احساس ناراحتی ندارم رو دوست دارین؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی جوانان ایرانی اینان هستند ؟؟؟؟؟
  • یه ایرونی ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    چه کسی واقعا مسوءل هستش؟ سر ملت رو با مسایل هسته ای گرم کردن، چی دارن به سرمون میارن؟؟؟؟؟
  • هموطن ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    آخه ببین از چه ببو گلابی های هم مصاحبه کردن
  • سایبر الدوله ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    علی جنتی واقعا شایستگی و صلاحیت وزارت ارشاد رو داره؟
  • ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    شوما خودت برو بپرس جوابا همینه
  • بهنام یاس ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    متاسفانه مردم تهران رو همه مردم ایران میدونید حواستون باشه ایران شهرهای دیگه ای هم داره که البته خیلی هم با بصیرتند...
  • ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    دیروز تو تاکسی یه آقایی کنارم نشسته بود می گفت پسر 27 ساله دارم که لیسانس برق و بیکار صبح ها تا ساعت 11 می خوابه و بعد از ظهرهام میره فوتبال ..... می گفت کی باید پسرم تشکیل زندگی بده ؟..... بعدشم یه حرفهایی زد که قابل نوشتن نیست.
  • قریشی ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    اونائیکه این جوابها رو دادن مانند خبرنگاران اجاره ای بودن و دلار گرفتن . و گرنه غلط کردن بجای شعور غالب مردم غیور ایران اظهار نظر کردند. مردم ایران از ابتدای انقلاب اسلامی صهیونیستها را بزرگترین دشمن خود دانسته اند و این حسن تغییر نخواهد کرد. اگر شهامت داشتند از افراد واقعی جامعه می پرسیدند. مرگ بر اسرائیل
  • ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    مشرق جان در مورد کار خق دارند دیگه. در دانشگاه ها رو همینطوری باز می کنید باید فکر کارشو هم می کردند مسولین .
  • قاسم ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    شوما چند درصد این ملتی؟؟؟؟؟؟؟
  • قاسم ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    دولت فعلا درگیر توقیف و تذکر به مثل 9 دی و کیهانه فعلا کاری به دشمنان خارجی نداره!!!!!!!!!!!!!!
  • ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    حالا هی می گند بازم بچه بیارید !!!!!!!!!! شما برای نسل دهه ی 60و 70 چیکار کردید که برای بچه های دهه 90 بکنید ؟! اونی که میگه من با مردم اسراییل مشکلی ندارم بدونید انقدر دروغ و ریا دیدند که دیگه جای ارزش و ضد ارزشبراش فرق نداره!
  • غریبه ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    اگر سوال را یک جور دیگه میپرسید جوابها فرق میکرد. آنها در طراحی سوال و برنامه ریزی عملیات روانی استاد هستند و دوره دیده.
  • ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    باید به نوع طراحی سوال دقت کنید. مثلا خیر سرتون خبرنگار هستید. مشرق چرا فکر میکنی هر حرفی که جوونای همین ملت زدند میشه سیاه نمایی !
  • ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    روز تا شب مرگ ب اسراییل و آمریکا میدیم غافل از اینکه ....
  • استاد فلسفه دانشگاه ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    زمان دیکتاتورهای دموکراتیک رو به اتمام است. و برای ماندن در راس هرم دنیا تلاشهای آخرشان را میکنند. اما ملتها عوض شده. حتی اگر از من سکولار هم سوال کنند خواهم گفت زیر سلطه قدرتهای جهانی نخواهم رفت . پس ای کاش درس عبرت بگیرند و با مردم مضلوم و انقلاب ایرانی کنار بیایند.
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    واقعیت مردم ما همینه. یک روز یه چیز میگن. فرداش یه چیز دیگه. یک روز محمود را هورا هورا میکنن. یک روز هو هو. یک روز روحانی را های های میکنن و یک روز وای وای. و این داستان ادامه خواهد داشت.
  • ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    مرد باشید و خودتون برید با یه دوربین بین مردم ودبه صورت رندم از قشر زیز چهل سال گزارش تهیه کنید و بدون سانسور تو سایتتون بذارید یا حق
  • حمید ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    آیا ملت ایران همین چند نفر هستن؟! این خیل عظیم ملت که توی راهپیمایی ها شعار مرگ بر اسراییل میان حساب نمیشن؟!
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    وقتی مملکت پر از عمله امریکا است . چه انتظاری می توان داشت
  • قریشی ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    اتفاقا ً ملت پر از سربازانیه که منتظر یک فرمان رهبرشون هستن تا بر سر صهیونیستهای بزدل کودک کش خراب بشن. ما همه سرباز رهبر و حزب الله هستیم
  • جواد ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    بی خود نبود که شیمون برز میگفت اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه ما در ایران هستند " خبرنگاران روزنامه های زنجیره ای حتما در تهیه این مستند همکاری کرده اند $
  • جولان ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    یک تذکر به کیهان و رجا نیوز بده ۹دی را هم ببندی کار حله!!!
  • حسین ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    این خاک بر سر ها چرا نمیان با ما مصاحبه کنند تا حالشون رو جا بیاریم
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    من این حرف شما را نه در این مورد بلکه در موارد دیگر مثلهم را قبول ندارم چرا؟ به این علت که اگر همین افراد احساس خطر و نبود امنیت در شهر داشته باشند دیگر پیداایشان نمی شود و این مشکل میتواند توسط نیروهای معتقد به آرمانهای انقلاب و خودجوش مردمی حل شود.مضاف بر این اوون مسئول بی غیرت که مجوز به خبرنگار جاسوس میده که آخرین انهم بی بی سی است دیگر حساب کار دستش می آید نه او بلکه همینطور همکاران او که با ذوق زدگی دنبال بازگشایی لانه کثیف فتنه انگلیس هستند.
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    جواب کامنت مسخره ات: یعنی در ایران کم جنایت میشه؟ یعنی تو این دروغ شاخدار که "صهیونیست ها" میگن باید مسلمونا را کشت از کجا آوردی؟ لینک داری، بده ما هم ببینیم. یعنی خلبان آمریکایی، به فرض اینکه چیزی که تو میگی را گفته، چه ربطی به مردم اسراییل داره؟ یعنی نه، جوانان ایرانی فقط اینها در فیلم هستند نیستند، کسی هم نگفته فقط اینها هستند. کسانی هم هستند که هم جوانند و هم مخالف اینها.
  • جواد ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    1 0
    به خبرنگاران جاسوس و ضد انقلاب و نویسندگان فراری مجوز انتشار کتاب و خبر میده و بعد میگوید " ببینید فضا ی بسته دوره قبل را باز کردیم و ارامش را حاکم کردیم ! اگر واقعا دنبال باز کردن فضا هستید " به منتقدان اجازه انتقاد بدهید" میدان دادن به دشمنان انقلاب که باز کردن فضا نیست! مشرق سانسور نکن
  • ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    دروغهای مشرق و عقده های مشرقیون.. اینا همش دروغه و اگرم باشه شاهکارهای دولت قبل و شماست
  • مهدی از قم ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    تو مرد باش و واقعیت را ببین.میزان سرمایه اجتماعی در ایران از همه کشورهای غربی بالاتر است.اگر دوست داری جواب بده تا با سند خود غربی ها بهت ثابت کنم.کدوم دولت غربی میتونه در یک راهپیمایی یا روزی مثل 9دی اینقدر ادم به خیابون بکشه؟؟؟یکی از دلایل این هم که به ایران حمله نمیکنند همین است.یه کمی اهل مطالعه و تفکر باشی بد نیست
  • مهدی از قم ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    مشکل اول امثال شما این است که میخواهید یه دستی از غیب برسه و همه مشکل ها را حل کند بعد هم لطفا سفسطه نکن اگر کسی واقعا دنبال ارزش ها و رسیدن به حقیقت باشه با دیدن دروغ و ریا هرچی هم که زیاد باشه از هدفش پا پس نمیکشه.حرف های شما دقیقا مثل حرف های است که به امام علی میزدند و تنبلی و بی تحرکیشان را با زیاد بودن فتنه ها توجیه میکردند
  • ایرانی ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    1 0
    ناشناس کانادایی کمتر چرند بگو! صهیونیست ها دقیقا همین نظر کشتن همه مسلمون ها ر دارند خودشون را قوم برتر دنیا میدووند و بقیه انسان ها را کمتر از حیوان!چیز پنهانی هم نیست! در ضمن جنایت فقط خوی شیاطینی مثل کشور پلید خودت و آمریکا و صهیونیست جهانی هست نه کار پاکان! در ضمن هنوز عمق پلیدی ارباب هات را متوجه نشدی کشتن آدم های دیگه برای اونها سرگرمی هست نمونه اش هم همین خلبان جانی
  • ایرانی ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    وقتی چند تا بچه سوسول عشق شیطان بخوای بپرسی این جواب ها را میدند نه مردم بزرگ ایران!
  • ایرانی ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    سکولار بودن یعنی برده ی این کشور هایی که نام بردی شدن! واقعا عجیبه که هنوز واقعیت این دنیا را درک نکردید
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    اونی فوق لیسانس داره و بیکاره احمقه منم اگه مثل بز صبح بلند شم برم این ور اونور بگم آقا کار داری میگن نه خوب تو از خودت چیزی نشون نمیدی نه کار بلده نه هیچی
  • ایرانی ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    1 0
    این دوستان خوشی زیر دلشون زده متوجه نیستند اگه این انقلاب نبود الان باید پابوسی آق دایی های آمریکایی و اسرائیلی را میکردند!
  • ایرانی ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    تا وقتی همچین تفکراتی در این جامعه هستسواری گرفتن از افرادی مثل شما خیلی راحته
  • مهدی از قم ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    1 0
    جناب ناشناس با پرچم کانادا اصل کامنت مسخره را شما منتشر کردی.تا حالا شده یک بار کتب مقدس یهود را بخوانی؟؟؟در مورد ایدئولوژی صهیونیسم چیزی میدونی؟؟؟جهت اطلاع شما میگم صهیونیست ها نژاد سامی را قوم برگزیده میدانند و باقی مردم را گویم که به معنی حیوان پست است میدانند که فقط وظیفه خدمت به قوم یهود و نژاد سامی را دارند و به همین جهت در دینشان تبلیغ نداردند و کسی از اقوام دیگر لیاقت ان را که یهودی شود را ندارد.شما متون این افراد را بخوانی متوجه میشوی که گفتند باید مسلمون ها را کشت یا نه.بعد هم در ایران سراغ ندارم جنایت کاری را که زن و بچه را فقط به دلیل دین و نژادشان سوزانده باشند.بمب اتم هم حاصل تلاش دانشمندانی بود که عده زیادشان یهودی بودند و در نامه ای که عده ای دانشمند برای ساخت بمب اتم به ریس جمهور امریکا نوشتند امضا انیشتین هم که یک یهودی است به چشم میخورد.البته بعد ها انیشتین از این اقدامش پشیمان میشود و بارها این پشیمانی را ابراز میکند.افرادی مثل شما پیشتر از این که اهل تفکر و مطالعه باشند اهل حرف زدن هستند
  • حمید ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    با سلام اگر دوستان علاقه دارند من اسنادی دارم که افرادی که در اسراییل 6 سال کار کرده و در خال خاضر در ایران مشغول به کار هستند اسناد همراه با عکس می باشد
  • اهوازی ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    این ها مقدمات یک کودتای نرم رنگی انتخاباتی دیگر است
  • ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    مصاحبه کننده هایی ک خودرا دوست مردم اسراییل نشان دادند معلومه مثل دوست کودک کش بویی از انسایت و شرف نبردند کسی که شرف نداشته باشه انسان نباشه توقعی بیش از این نباید داشت
  • سعبد ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    مهدی جان فک کنم تا حالا پاتو از کشور بیرون نزاشتی ... تو جهان اصولا راهپیمایی دولتی برگزار نمیشه که حالا بخوان جمعیتشو زیاد و کم کنن دوست من ..دست کم تا این ترکیه برین ..ویزا هم نمی خواد
  • اهوازی ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    مردم بومی کانادا و آمریکا توسط مهاجرین سفید پوست اروپایی کشتار شدند.شما بر از حقوق آنها دفاع کن.
  • ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    کتاب های ادیان دیگر به جزء اسلام تحریف شده
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    من نه چپم و نه راست ولی شلوغی دوران سید خ بیشتر بود و دانشجورو بیشتر تحریک میکرد.
  • ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    اون کسانی که مصاحبه کردند کفتند ما با مردم اسراییل مشکلی نداریم !!بی مشکل ها !!شما همین مردم وحشی اسراییل را ندید که وقتی بمب بر سر کودکان وزنان غزه می ریختند رقص پایکوپی می کردندوجشن گرفته بودند شما چند روز پیش همین مردم وحشی راندید که چطور یک خانوده فلسطینی را درخانه حبس کردند وسوزاندند وکودک چند ماه زنده در اتش سوخت شما کودکان شهید قانا را ندید از صبرا شتیلا خبر ندارید شما بویی از انسایت برده اید اصلا مسلمان هستید که چشمتان را بر ظلمی که به یک مسلمان وارد شده بسته اید اگر مسلمان بودیداگر انسان بودید اگر غیرت داشتید اگر شرف داشتید نباید چنین حرفی می زدید ونباید از بدی کشور خود نزد بیگانگان میگفتید
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    خوب ما که ماهواره نداریم ! شما غصه نخورید
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    مهدی: مقایسه شما اشکال داره! چون اینجا از مرکز دستور میدن از اطراف میان! ولی دولتهای خارجی اینجوری عمل نمی کنن
  • آقای م ر ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    برای ساخت فیلم های ارزشی در سطح شهر مدام از ما مجوزهای جور واجور، اونوقت چطور اینها آزادانه در شهر جولا میدن؟!! مگر سابقه بد اونها از کسی پوشیده است.
  • علی ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    امید وارم یک روز مردم ایران بفهمن که توی دنیا فقط خدا میتونه کمکشون کنه و اگر به دستوراتش عمل نکنند بازهم هواشون رو داره پس چرا مردم فکر می کنند که زندانی هستن همه ازادیم و خدا مارو دست بسته نزاشته خدا قدرتی به ما داده که میتونیم اسرائیل رو نابود کنبم پس بییاید همگی از این قدرت استفاده کنیم
  • ali ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    مرگ بر اسرائیل
  • ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    بابا اینا خیلی احمقند که فکر میکنند میتونند بین ما فاصله بندازند اینا غافلند که ما نعمت ولایت فقیه رو داریم.حرف 4 تا دنیا ندیده که حرف ملت ایران نیست.اما آقای وزیر ارشاد واقعا شما داری چیکار میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
  • ناشناس ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    بوی اختلاس چند میلیارد دلاری نیاد بوی هرچی که میخاد بیاد !!!!
  • ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    اولا باید قانونی تصویب بشه که اگر کسی به هر دلیلی خزعبلاتی اینچنینی را تحویل رسانه های دشمن داد جزای خدشه دار کردن وجهه مملکتش را ببیند. چند تا فعال رسانه ای آمریکایی و غربی در برنامه‌هایی که نادر طالب زاده ترتیب داده بود آمدند و چهار کلمه راجع به صهیونیزم گفتند ولی وقتی برگشتند کاری باهاشون کردند که از اساس منکر همه چیز شدند. این بی شرفها با ژست های قشنگ آزادی بیان هر غلطی میخوان می کنند. ثانیا آقایان و خانمهایی که افاضات این چند نفر را نماینده تفکر جوانان ایرانی می دانند را ارجاع می دهم به روز قدس امسال. برید ببینید در گوشه کنار کشور و حتی در همین تهران و در شعاع آفتاب چند صد هزار جوان (بدون احتساب بقیه سنین) مخالفت و دشمنی خود را با موجود حرام زاده ای به نام اسراییل اعلام کردند. برخی اظهار نظرها نشان می دهد تحصیل سواد می آورد ولی لزوما فهم نمی آورد
  • شهادت ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    وقتی اینجوری میاد یعنی نفوذی حواسشو دارن.
  • شهادت ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    وقتی اینجوری میاد یعنی نفوذی حواسشو دارن.
  • مالی ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    تا ما هستیم ایران همین است اسلامی،ضداشغالگر،حامی مظلوم،فدای رهبر.....حالا هرکی هرگزارشی میخواد بده بده...واقعیت اینه ....اون کسی که هم ازطرف مردم حرف میزنه یه شهروند فریب خورده نیست بلکه حقیقت اینه که تمام ایرانیان سیاستشان ضداشغالگری حالا اسراییل کودک کش باشه یا .....
  • ناشناس ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    کاملا درسته.
  • ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    متاسفانه این سهمیه ها و سهمیه بازی در تحصیل و استخدام، افراد لایق را دور و دور تر میکنه . اگر عدالت تحصیل و استخدام بود مشکلات هم کمتر بود. و باز متاسفانه تا بر و فق مراد ما نگویند مهر فتنه بر پیشانیشان میزنیم چون جواب منطقی و درستی نداریم که به منتقد بدهیم پس با انگ خاموشش می کنیم و این خود بزرگترین افت برای انقلاب است همانطور که مقام معظم رهبری گفتند باید انتقاد باشد تا پیشرفت نایل اید.به امید انروز که صبر و تحمل سیر بیشه شاعت علی ع داشته باشیم.
  • ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    اخه متاسفانه کاری کردند که این تحصیل سواد هم دیگه نمیاره وگرنه یک تحصیل کرده همچین حرفی نمی زنه
  • ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    اقا خواهشا پیگیر کنید ببینید این وطن فروش ها کی هستند بدید پدرشون را در بیاورند اقا ما تو همه چیز ازادی بیان را قبول داریم الا تو وطن فروشی ندیدید نظامیان انگلیسی که تحویل کشورشان شدند حق هیچگونه مصحبه ایی نداشتند
  • مصطفی ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    تو تهران هرکی بیکار باشه خیلی تنبله
  • بهنام ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    جناب ناشناس کانادایی (که معلوم نیست واقعا تو کانادایی یا داری از VPNاستفاده میکنی)! برای اینکه شاید و فقط شاید یه کم از خواب بیدار شی یه جستجو تو اینترنت تحت عنوان (نظر سفیر اسراییل در مصر در مورد اعراب)) بکن شاید یه کم به معلوماتت اضافه شه! (البته اگه باز نگی که این سفیر اسراییل (نجس) نیست و یا چیز خورش کردن و یا از این دست مزخرفات!!!!!) یا علی
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    توی هر کشوری تعدادی نخاله وطن فروش هست که فهم و شعورشان فقط در حدی است که خوشی و منفعت شخصی خودشان را می بینند و لا غیر و به خاطر آن حاضرند مملکت خودشان که هیچ ، بلکه همه بشریت را زیر پا بگذارند حالا اینها رفته اند با همان چهار تا نخاله مصاحبه کرده اند ، چرا با امثال ما مصاحبه نکردند منکر واقعیت نیستیم ، وضعیت اقتصادی کشور تعریفی ندارد ولی مردم تا فتح قله های عزت و اقتدار توسط کشور عزیزمان ایستاده اند و می دانند که اسرائیل و آمریکا هیچ گاه خیر خواه ملت ما نیستند
  • ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    خیلی خوبه این رو بذارین کنار حرفهای امروز آقای جهانگیری که خبرنگاران یه نقطه سیاهی رو برسته نکنن همه فیلترینگ و هک و کرامات دیگه شون فقط نصیب امثال نه دی و وطن امروزمیشه بعد اینا "آخی خب نگفته بودن اومدن برا براندازی ما هم نفهمیدیم از بس که این خارجیا بدن!"
  • ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    ناشناس کانادایی تو همون بهتر از راه دور همین مستندها رو ببینی و همین فحش ها رو بدی چون اگه تو یه راهپیمایی روز قدس و 22 بهمن و ... و... بیای سکته میکنی!
  • ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    رفته در دانشگاه هر کی ک.له پشتی داشته مصاحبه گرفته! تازه کی میدونه شایدم اگه اینها اینهمه راحت اومدن تو ایران آدم فارسی زبانم برا مصاحبه با خودشون آورده باشن!
  • ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    همین که میگی شوما -که اسم پودر رختشوییه- مشخصه چقد تو باغی
  • ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    چطوره اینجا نمیگی کیکو ساندیس گرفتن گفتن؟! اما اگه یه ملت از میدان امام حسین تا میدان آزادی بره یه نفس داد بزنه "مرگ بر اسرائیل" اون وقت میگین کیک و ساندیس! احتمالا آدمی که یه جا وایسته بیشتر تمایل به خوردن داره تا اینکه بخواد برا یه کیک و ساندیس 10 کیلومتر راه بره
  • ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    خب ربطش؟!
  • ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    فکر بد نکن وقت نداره!
  • ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    تو اگه مردی روز قدس و 22 بهمن و 13 آبان و... و... اتفاقا بی دوربین و تشکیلات رسانه ای بیا
  • ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    والله اینا همون کسانی هستن که بر ضد پیغمبر ما فیلم ساختن بازیگرای فیلمشون میگفتن به ما دیالوگهای دیگه داده بودن خوندیم که شکل خوندش شبیه دیالوگهایی بود که بعدا گذاشتن رو حرکات لبهامون وقتی هم بتونن اینهمه آدم راحت بیارن تو کشور وبی مجوز فیلمبرداری کنن -بجز تبریکی! که باید به جنتی گفت- لابد تونستن آدم برا مصاجبه هم بیارن چرا باید باور کنیم یه مستند آب دوغ خیاری اینا راسته کی راست گفتن که این بار دومشون باشه
  • ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    خب نه دیگهما فقط دنبال دلجویی از دلواپسان خارجی هستیم که آزانس بهمون اعتماد کنه!
  • ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    من علاقه دارم چی کار کنیم مشرق؟ تو خیابون ریختن!
  • ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    دقیقا باید با اینها برخورد بشه! من نمیدونم این چه مدل آزادی بیانه که فقط شامل خبرگاران صهیونیست و بی بی سی و... میشه؟! اینا از موجی که تو فضای مجازی بود که جمله "من عاشق مبارزه با صهیونیستها هستم" سوختن دارن خودشونو حالا جر میدن. اهمیتی نداره که
  • ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    آقای جنتی جدا مچکریم! یعنی همواره مچکریم هر روز بیشتر و بیشتر مچکریم
  • عبد خدا ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    0 0
    به نظرم مصاحبه شوندگان جوگیر شده اند ؛ وگرنه در ایران حتی مخالفان نظام اگر ذره ای ؛ حتی ذره ای حس انساندوستی و آزادگی داشته باشند نه با اسرائیل و نه با مردم مهاجر اسرائیل (کل یهودیان ساکن در سرزمینهای اشغالی) که تماما مهاجران اشغالگر هستند ؛ سر سازگاری و صلح ندارند . مردم اسرائیل هم اشغالگر هستند . در سرزمینی که ازآن خودشان نیست ساکن شده اند . چگونه میتوان با اشغالگر از در صلح و دوستی در آمد .
  • عبد خدا ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    0 0
    به نظرم مصاحبه شوندگان جوگیر شده اند ؛ وگرنه در ایران حتی مخالفان نظام اگر ذره ای ؛ حتی ذره ای حس انساندوستی و آزادگی داشته باشند نه با اسرائیل و نه با مردم مهاجر اسرائیل (کل یهودیان ساکن در سرزمینهای اشغالی) که تماما مهاجران اشغالگر هستند ؛ سر سازگاری و صلح ندارند . مردم اسرائیل هم اشغالگر هستند . در سرزمینی که ازآن خودشان نیست ساکن شده اند . چگونه میتوان با اشغالگر از در صلح و دوستی در آمد .
  • ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    0 0
    مسئله بیکار بودن جوانان تحصیل کرده که دیگر بر هر آدم بی خبری هم که مشخص شده است و اسمش سیاه نمایی نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس