کد خبر 449245
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۲

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت این که مخالفان توافق هسته ای به دنبال جنگ با ایران هستند، دروغ است.

به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری فرانسه، «بنیامین نتانیاهو» طی اظهاراتی بار دیگر ادعاهای پیشین خود در مورد پیامدهای توافق هسته ای غرب با ایران را تکرار کرد. وی در کنفرانس ویدیویی با سران سازمان های یهودی مدعی شد ایران با اجرا و یا نقض توافق هسته ای به هدفش در ساخت بمب اتمی دست می یابد.

نتانیاهو گفت بحث های موجود بر سر سیاست های اوباما و یا فرد دیگری نیست بلکه موضوع اصلی توافق هسته ای با ایران است. وی سخنان مقامات آمریکایی را مبنی بر این که مخالفان توافق به دنبال گزینه نظامی هستند رد و تاکید کرد: این یک دروغ است.

به ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی هر روز تعداد بیشتری از کسانی که از مفاد توافق هسته ای مطلع می شوند، به مخالفان افزوده می شود. وی با اشاه به روابط راهبردی بین تل آویو و واشنگتن گفت مناسبات دو طرف همانند گذشته دوستانه است.

نتانیاهو بار دیگر با تکرار ادعاهای واهی خود گفت توافق هسته ای با ایران به این کشور فرصت خواهد داد تا برنامه هسته ای نظامی اش را پیگیری کند. به گفته وی این توافق در صورت اجرا و یا نقض از سوی ایران، فرصت مناسب برای ساخت بمب اتمی را در اختیار این کشور قرار می دهد.

نتانیاهو در ادامه سخنانش با به نمایش گذاشتن خشم خود از توافق هسته ای مدعی شد: حساب کردن روی اطلاعات برای اطمینان یافتن از پایبندی ایران به توافق کار خطرناکی است و راستی آزمایی ها نیز نمی توانند پایبندی ایران به برجام را مشخص کنند.

وی درباره مهلت بیست و چهار روزه قبل از بازرسی ها از سایت های مشکوک در ایران گفت این امر مستلزم آن است که اطلاعات مربوط به سایت های مشکوک در اختیار ایران قرار گیرد.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس