کد خبر 448840
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹

ارتش سوریه بر مناطق "تل اعور" و "مرج الزهور" واقع در منطقه میان ریف حماه شمالی و ریف ادلب جنوبی سیطره یافت.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه همچنین با پیشروی به طرف "تل حمکه" به مواضع "جیش الفتح" در روستای "فریکه" حمله کردند در این حمله تلفات جانی و خسارات مادی بر این گروه تروریستی وارد شد.
 
یک فرمانده سوری به خبرنگار العالم گفت: با اجرای عملیاتی موفقیت آمیز علیه تروریست ها توانستیم تپه مهم "تل حکمه" را از آنان بازپس بگیریم و شماری از تروریست ها نیز در این عملیات کشته شدند.
 
همچنین گروه های تروریستی قبل از عقب نشینی از نیروگاه حرارتی "زیزون" در ریف حماه انبارهای سوخت آن را آتش زدند و دستگاه های نیروگاه را نیز تخریب کردند.  
 
پس از عقب راندن تروریست ها، ارتش برای تکمیل عملیاتش اقدامات مورد نیاز برای تامین امنیت اطراف نیروگاه را انجام داد و به تثبیت مواضعش پرداخت.
 
یکی دیگر از فرماندهان نظامی سوریه به خبرنگار العالم گفت: بر نیروگاه حرارتی سیطره یافتیم و به طرف مناطق اطراف در حال حرکت هستیم و با عزم و اراده، تمام خاک کشور را آزاد خواهیم کرد.   
 
ارتش همچنین تروریست های مسلح را در مناطق اطراف تل اعور واقع در 11 کیلومتری جنوب شرق "جسر الشغور" تحت تعقیب قرار داد و در این عملیات ارتش تلفات جانی و خسارات مادی بر تروریست ها وارد کرد.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس