معاون رییس سازمان انرژی اتمی در دل نوشته‌ای به نقل قول یک نماینده مجلس از سخنان صالحی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران نوشت: امروز وقتی عنوان مطلبی که از روی کمی انصاف به آقای دکتر صالحی نسبت داده شده بود را دیدم با تهیه متن تکذیبیه‌ای از ایشان اجازه خواستم که پاسخ این مطالب بی‌اساس را صرفاً به‌منظور روشن کردن اذهان عمومی بدهم. با وجود اصرار اینجانب، ایشان به‌دلیل مصلحت و ممانعت از ورود به بحث‌های جنجالی بی‌مورد که به نفع کشور نیست پیشنهاد تکذیبیه را نپذیرفتند و گفتند ترجیح می‌دهند سکوت و صبر پیشه کنند.

تا لحظه ورود ایشان به هیات دولت به‌صورت تلفنی بر ارسال تکذیبیه اصرار کردم که البته نتیجه‌ای نداشت لاکن حال که هنوز ایشان در جلسه هیات دولت مشغول هستند پس از ساعت‌ها کلنجار با خود و با دل تصمیم گرفتم به ندای دل پاسخ دهم هر چند عقل دل را از آن بر حذر داشته و اجابت خواسته رییس را بیش‌تر به مصلحت و تدبیر نزدیک می‌داند.

می‌خواهم به آن نماینده محترم که از او در یکی از خبرگزاری‌ها نقل شده است که "آقای صالحی در مجلس به ما گفتند بروید دعا کنید توافق به هم بخورد، چون واقعاً خطرناک است" سوال کنم چرا به نجواهایی که معلوم نیست منشاء آن چیست گوش فرا دادید اما صدای رسا و قاطع ایشان در جلسه علنی مجلس مقابل نمایندگان ملت را که با صراحت و قاطعیت هر چه تمام‌تر اعلام کرد: " بنده این‌جا آمده‌ام که شهادت بدهم مسوولیت شرعی، وجدانی، عرفی و عقلانی آن چه را که در بعد فنی به دست آورده‌ایم، می‌پذیریم"را نشنیدید؟.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • محمد علی پاکدل ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    با کنال تأسف این تیم مذاکره کننده فقط قسم می خورند. برادرمان آقای غراقچی روز روشن می گویند: اگر به ایراد گرفتن است کسی از من بپرسد ایرادات یزرگتری را در توافق نشان می دهم. شما را بخدا این حرف را تحلیل کنید. . حوب با این توصیفات حال سخن گو معلوم است. آقای رییس جمهور بارها به رهبر معظم انقلاب تبریک گفتند. در حالیکه رییس جمهور باید صبر کند تا راهها ی قانونی طی شود. جالب است که ایشان در خطاب معروفشان به دکتر قالیباف فرمودند : من سرهنگ نیستم حقوق دانم. پناه برخدا.
  • مصطفی ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    جناب کمالوندی میتونند توضیح بدن منظور آقای صالحی از گفتن قید " از بعد فنی" چیه؟ آیا قرارداد فقط صرفا فنی بوده؟ نمیشه احتمال داد که از ابعاد دیگه قرارداد مشکل داشته باشه؟ ...
  • یه نفر ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    خوب آخه صالحی هم نگران مقامش هست ، جالبه که آقای کمالوندی از کجا می دونستن که آقای صالحی در خفا این جمله رو نگفتند
  • ابوالفضل ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    اصلا زاکانی نمی تونه الکی گفته باشه چون تمام مذاکرات ؛ و جلسات مجلس برای ثبت در تاریخ ضبط می شن حتی جلسات غیرعلنی درود بر زاکانی
  • هژدانه ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    زاکانی دروغگو نیست و حرف بی ربط نمی زند
  • جانباز ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    0 0
    خيلى وقت است دكتر زاكانى را ميشناسم در صداقت و راستگويى كم نظير است
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    0 0
    از بعد فنی، حالا اون هم چه جوری تفسیر بشه،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس