کد خبر 446088
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

نماینده ارومیه در مجلس با بیان اینکه توهین به رئیس مجلس خاستگاه دشمنان نظام است، گفت: کمیسیونی برای مقابله با توهین به افراد تشکیل شود تا شأن مجلس زیر سؤال نرود.

به گزارش مشرق، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امرور پارلمان در تذکری شفاهی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره رعایت احترام به رؤسای قوا، اظهار داشت: در سال همدلی و همزبانی توهین به رئیس مجلس خاستگاه دشمنان نظام است.

وی افزود: توهین به نماینده و رئیس مجلس قابل توجیه نیست،‌ بحث هسته‌ای ایران بین‌المللی شده و نظام جمهوری اسلامی پیگیر احقاق حق به وسیله دولت و مجلس است، ریاست مجلس عضو شورایعالی امنیت ملی بوده و اهانت به وی اهانت به ماست.

نماینده ارومیه در مجلس در پایان همچنین خطاب به لاریجانی، خاطرنشان کرد: من از شما می‌خواهم هر کس در مجلس به هر مقام مسئولی اهانت می‌کند، در کمیسیون ویژه‌ای این توهین وی مورد رسیدگی قرار گیرد و محاکمه شود، جرا وقتی یک نفر از خارج از مجلس از من شکایت می‌کند، آنجا محاکمه می‌شود، اما در این شرایط هیچ کس محاکمه نمی‌شود؟! این تبعیض است و باید از بین برود و عدالت ایجاد شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    0 0
    درود بر نماینده بزرگ
  • ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    0 0
    آقای نماینده _ توهین امری دو طرفه است - وقتی توهین می کنی انتظار توهین هم داشته باشید.
  • عدالت طلب ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    0 0
    آقای نماینده چرا وقتی که ریاست محترم جمهوری وقت دکتر احمدی نژاد مورد اهانت قرار میگرفت شما زبان به کام گرفنه بودید و حرفی در جهت محکومیت اهانت نمی زدید ؟
  • پارسا ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    0 0
    غیر قابل انتسار است.غیر قابل انتشار هست.اقا گفتم غیر قابل انتشار هست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس