کد خبر 445549
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

رئیس سازمان لیگ تکواندو از حضور حداقل هشت تیم در لیگ برتر تکواندوی سال جاری خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد کرمی از ثبت نام پنج تیم در لیگ برتر تکواندو خبر داد و گفت: تاکنون پنج تیم برای حضور در لیگ برتر سال جاری ثبت نام کرده اند. تیم های دانشگاه آزاد، پاس قوامین، شهرداری ورامین، هیئت تکواندوی شمال شرق و یاسین پیشرو قم پنج تیمی هستند که حضورشان را در لیگ برتر قطعی کرده اند.

وی ادامه داد: مهلت ثبت نام تیم ها در لیگ برتر تا پایان هفته جاری است. تیم های جوانه و استیل البرز که سال گذشته در لیگ برتر بودند امسال با یک حامی دیگر شرکت خواهند کرد. سه تیم دیگر هم برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کرده اند. با حضور حداقل هشت تیم لیگ برتر امسال را از اوایل شهریور ماه برگزار می کنیم. به دلیل تمدید مهلت ثبت نام تیم ها ممکن است لیگ برتر با کمی تاخیر برگزار شود.

کرمی با اشاره به حضور تکواندوکاران شاخص در لیگ برتر، خاطر نشان کرد: امسال تیم های خوبی در لیگ برتر سرمایه گذاری کرده اند. مبلغ قرارداد تکواندوکاران هم امسال بهتر از سال گذشته خواهد بود. در حال حاضر قرارداد بازیکنان قطعی نشده اما پیش بینی می کنیم که تکواندوکاران شاخص ایران حضور فعال تری در لیگ برتر امسال داشته باشند. سال گذشته چند تن از تکواندوکاران به دلیل مبلغ پایین قراردادها در لیگ برتر حضور پیدا نکردند. اما امسال شرایط تغییر کرده است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس