کد خبر 444708
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹

به منظور دسترسی آسانی و راحت، زائران، مدیران روحانیان کاروان‌های حج تمتع، عمره و عتبات، امکان آموزش مکالمه رایگان زبان عربی فراهم شد.

 به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام روزبه برکت رضایی، مدیر پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری، از به روز رسانی بخش آموزش مکالمه عربی برای زایران، مدیران روحانیون کاروان‌های حج، عمره و عتبات خبر داد. وی گفت: با توجه به اهمیت آموزش مکالمه عربی کارگزاران حج و زیارت، حجاج و زایران عتبات عالیات، بخش مکالمه عربی برای معرفی منابع آموزش مکالمه عربی کارگزاران حج و زیارت به صورت رایگان فراهم شد.

وی با بیان اینکه کارگزاران حج، مسؤولان فرهنگی هتل‌ها برای ارتباط بیشتر با عوامل بومی  هتل‌ها می‌بایست مسلط به مکالمه زبان عربی باشند، خاطر نشان کرد: کاربران می توانند به راحتی با پشتکار و تمرین و استفاده از منابع آموزشی در مدت کوتاهی توانایی لازم را در این زمینه کسب کنند.

مدیر پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری اظهار داشت: افزون بر فراهم کردن کتاب‌های آموزش عربی، فیلم صوتی آموزشی از استاد «حسن حکیم؛ العربیه المعاصره فی التحدث و المحادثه» در این سایت قرار داده شده است و متقاضیان عزیز می توانند از این امکانات به خوبی بهره بگیرند.

وی افزود: این فیلم آموزشی در ۷ حلقه و ۶۸ جلسه آموزشی گردآوری شده است که امکان دریافت فایل صوتی و پخش آنلاین آن برای کاربران به نشانی http://hajj.ir/۵۳۵ وجود دارد.

منبع: حج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس