کد خبر 444670
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

مهاجم پاری‌سن‌ژرمن گفت: از این که تیم‌های دیگری نسبت به جذب من ابراز تمایل می‌کنند، خیلی خوشحالم اما باید تاکید کنم بازیکن پاری‌سن‌ژرمن هستم.

به گزارش مشرق، اکیپ گزارش داد: زلاتان ابراهیموویچ که به همراه پاری‌سن‌ژرمن در اردوی پیش‌فصل تیمش در آمریکا به سر می‌برد، هفته گذشته اعلام کرده بود، دوست دارد روزی در لیگ حرفه‌ای آمریکا بازی کند. او که اکنون 33 سال دارد، وارد آخرین سال قراردادش با این تیم پاریسی شده است.

ایبرا در این باره گفت: یک سال دیگر هم قرارداد دارم. بنابراین همچنان بازیکن پاری‌سن‌ژرمن به حساب می‌آیم. کارهای زیادی برای این تیم در سه سال گذشته انجام داده‌ام. هیچکس نمی‌تواند منکر این قضیه شود. در تیم بزرگی بازی می‌کنم و در کنار بازیکنان بزرگی هم هستم. در بهترین شهر اروپا زندگی می‌کنم و باید از همه چیز لذت ببرم. همیشه در مورد آینده بازیکنان در فصل نقل و انتقال‌ها صحبت‌های زیادی انجام می‌شود. از این که تیم‌های دیگری نسبت به جذب من ابراز تمایل می‌کنند، خیلی خوشحالم اما باید تاکید کنم بازیکن پاری‌سن‌ژرمن هستم.

پاریسی‌ها فصل گذشته موفق شدند سومین عنوان قهرمانی‌شان در لیگ فوتبال فرانسه را کسب کنند. آنها همچنین جام اتحادیه و جام حذفی را نیز از آن خود کردند اما در سومین فصل پیاپی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند.

زلاتان در این مورد گفت: فکر می‌کنم فصل گذشته خیلی خوب عمل کردیم. تمام تلاشمان را به کار گرفتیم و لیون هم تا روز پایانی در تعقیب ما بود. در پایان اما عملکرد ما بهتر بود و توانستیم قهرمان شویم چون تیم ما قوی‌تر از آنها بود. توانایی‌های تیم ما بالاست و می‌توانیم در فصل جاری بهتر از گذشته باشیم. امیدوارم اشتباه‌های کمتری انجام دهیم. طبیعی است که تیمی مانند پاری‌سن‌ژرمن بتواند قهرمان جام‌های مختلف شود. بدون هیچ شکی. فصل گذشته به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم. امسال هدفمان این است که به مرحله بالاتر برویم. به عقیده من قهرمانی در اروپا به جزییات بسیار کوچک مربوط می‌شود. قهرمانی در این جام بسیار سخت است. نباید این طور فکر کرد که خیلی راحت می‌توان قهرمانی در این جام را کسب کرد.

ابراهیموویچ افزود: منظورم این است که یک تیم می‌تواند در نیم‌فصل نخست خیلی خوب نتیجه بگیرد اما ممکن است در نیم‌فصل دوم مانند نیم‌فصل نخست نباشد. نباید این طور فکر کرد که نتیجه‌های خوبی که در نیم‌فصل نخست گرفته شده است به هیچ دردی نمی‌خورند که باید به این فکر کرد که آن امتیازها و آن نمایش‌ها هم کمک خیلی بزرگی هستند. سران پاری‌سن‌ژرمن سرمایه‌گذاری بزرگی انجام داده‌اند. اگر نتوانیم این تیم را بهترین تیم دنیا بنامیم، بدون شک نام پاری سن‌ژرمن در میان بهترین‌های دنیا قرار دارد. اگر بخواهم در این زمینه مثالی بزنم، باید بگویم چلسی هم 10 سال پیش همین شرایط پاری‌سن‌ژرمن را داشت. رومن آبراموویچ باشگاه را خرید و سرمایه‌گذاری زیادی انجام داد و چلسی را به اینجا رساند. این قضیه زمان‌بر است. اکنون چهارمین سال از آغاز داستان پاری‌سن‌ژرمن می ‌ذرد. آنها در دنیا بیشتر شناخته شده‌اند. همه می‌دانند پیش از این به پاریسی‌ها چه گذشته است. البته آنها جاه طلبی‌های خودشان را هم دارند و رویاپردازی می‌کنند. آنها می‌خواهند خودشان را به رتبه‌ها و سطح بالاتری از آنچه هستند برسانند و برای این هم تلاش زیادی به کار گرفته‌اند.

زلاتان در ادامه به صحبت در مورد فوتبالش خودش پرداخت. او در این باره گفت: هنوز هم دوست دارم، پیشرفت کنم و به بازیکن بهتری بدل شوم. می‌خواهم فوتبالم را ادامه دهم. اگر دیگر نخواهم این کارها را انجام دهم، آن روز از فوتبال کناره‌گیری می‌کنم. بازیکنی هستم که فقط نمی‌خواهم از نامم و یا به خاطر موفقیت‌هایی که در فوتبال داشتم برای ادامه دوران بازی استفاده کنم. می‌خواهم بهتر و بهتر شوم و به همین دلیل هم هست که همیشه تلاش می‌کنم بهتر تمرین کنم و با تیمم نتیجه‌های خوبی بگیرم. این همه چیزی است که برایش می‌جنگم. نتیجه می‌گیریم و مردم و هواداران را خوشحال می‌کنیم. تا وقتی آنها خوشحال هستند، من هم می‌توانم در این شرایط به فوتبالم ادامه دهم.

پاری‌سن ‌رمن در اردوی پیش فصل خود در آمریکای شمالی تاکنون توانسته است تیم‌های بنفیکا و فیورنتینا را شکست دهد. آنها بامداد فردا با چلسی دیدار خواهند کرد و سپس هفته آینده با منچستریونایتد روبه‌رو می‌شوند.

ابراهیموویچ در مورد رویارویی با تیم‌های انگلیسی گفت: دیدار با این تیم‌ها بسیار سخت‌تر است. فکر می‌کنم هواداران هم از تماشای این بازی‌ها لذت ببرند. خودمان هم همین طور زیرا می‌دانیم که این بازی‌ها سخت‌تر از سایر دیدارها هستند. رویارویی با چلسی و منچستریونایتد خیلی خوب هستند. هواداران باید بازی‌های بزرگ و بازیکنان بزرگی که در ترکیب دو تیم هستند را تماشا کنند. این همان چیزی است که هواداران می‌خواهند. فکر می‌کنم این دست بازی‌ها، چیزی فراتر از یک دیدار فوتبال خواهند بود. این برای همه خوب است.

زلاتان در پایان به صحبت در مورد توسعه فوتبال در کشور آمریکا پرداخت. او در این باره اظهار داشت: فکر می‌کنم فوتبال در این کشور بهتر از گذشته شده است. بسیاری از مردم هستند که بازیکنان بزرگ را می‌شناسند. 10 سال پیش هم به آمریکا سفر کردم و اوضاع خیلی با حالا تفاوت داشت. وقتی حالا به بیرون برای گردش می‌روم، مردم بیشتری من را می‌شناسند.

البته فکر می‌کنم بخشی از آن به خاطر این است که توریست‌های زیادی اینجا می‌آیند و شاید به این خاطر باشد که بیشتر فوتبالیست‌ها را می شناسند. از این که در آمریکا هستم خوشحالم و می‌دانم که روزی باید فوتبال در این کشور به سطح اروپا برسد. آمریکا کشور بزرگی است. اگر آنها بتوانند فوتبالشان را به اروپا برسانند، بازیکنان بزرگ به فوتبال این کشور سرازیر می‌شوند. فوتبال در آمریکا در راه درستی قرار گرفته و در حال پیشرفت است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس