کد خبر 444260
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۷

۴۲ تروریست داعشی در انفجاری که به هنگام تلاش برای جاسازی بمب در یک خودرو در موصل رخ داد، کشته و ۱۸ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، محمد الجبوری از مقامات پلیس نینوا گفت: خودروی بمب گذاری شده هنگام تلاش عناصر تروریستی برای ورود به موصل از بخش جنوبی این شهر منفجر و باعث کشته شدن ۴۲ تروریست و جراحت ۱۸ نفر دیگر شد.

همچنین پلیس عراق اعلام کرد: در شرق الرمادی ۲۵ نفر از تروریست های داعش کشته شدند و ۶ خودروی نظامی متعلق به آنها و چهار سکوی تک تیزاندازی منهدم شد.

از سوی دیگر یک مسئول امنیتی در عراق عنوان کرد: نیروهای پلیس فدرال عراق در یک عملیات پیشدستانه به پایگاه های داعش در مناطق المضیف و الصدیقیه در شرق الرمادی، ۲۵ تروریست را به هلاکت رساندند.

خبر دیگر این که سه نفر از فرماندهان بارز گروهک داعش در حملات هوایی به استان الانبار کشته شدند که یکی از کشته شدگان فرمانده نظامی منطقه «البوعیفان» نام دارد.

وزارت نیروهای پیشمرگه کردستان نیز اعلام کرد هواپیماهای ائتلاف بین المللی ضد داعش در چهار حمله هوای انبارهای سلاح و تجهیزات گروهک داعش را در شمال و شرق موصل بمباران کردند.

گفتنی است جنگنده های ائتلاف بین المللی و هواپیماهای جنگی عراق صبح روز پنجشنبه محل تجمع عناصر داعش در الرمادی، فلوجه و الکرمه را هدف قرار دادند که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها تروریست شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس