کد خبر 443542
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲

یعقوب کریمی که به عنوان بازیکن قرضی به استقلال آمده بود با توجه به عدم صدور رضایتنامه اش باید به سپاهان بازگردد.

به گزارش مشرق، بهرام امیری، مدیر کمیته نقل و انتقالات استقلال درباره آخرین وضعیت پیوستن یعقوب کریمی به جمع آبی پوشان پایتخت گفت: متاسفانه کریمی هیچ تلاشی برای پیوستن به استقلال انجام نمی دهد و به همین دلیل بازیکنان جایگزین وی وارد مذاکره شدیم.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه هیات مدیره، در رابطه با یعقوب کریمی، یک سقف قرارداد داشتیم و بیشتر از آن توان مان نبود که بخواهیم 250 میلیون نیز به عنوان رضایت نامه وی پرداخت کنیم.

امیری در ادامه در پاسخ به این سوال که امکان کسر مبلغ رضایتنامه این بازیکن از قراردادش وجود داشت یا خیر گفت: متاسفانه کریمی حاضر نیست حتی یک ریال هم از قرارداد خود را بابت این قضیه بپردازد و برای باشگاه نیز پرداخت این مبلغ مقدور نیست.

وی ادامه داد: از نظر ما حضور وی در استقلال منتفی است و در حال مذاکره با دو بازیکن لیگ برتری بجای او مذاکره هستیم که در نهایت با یکی از آنها به توافق می رسیم.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امید ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    0 0
    هر طور شده کریمی رو نگه دارید او جوان و با انگیزه هست نزارید از دست بره اون قدر که میخواهید هزینه آوردن بازیکن جدید کنین یعقوب رو نگهدارید اون بازیکن با کیفیتیه و میتونه خیلی به استقلال کمک کنه آقای امیری لطفا لجبازی نکنید اگه استقلال امسال نتیجه نگیره مقصر شمایید و هواداران از چشم شما میبینن و مظلومی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس