کد خبر 443322
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: قرارداد اعضای باشگاه‌های بدهکار ثبت نخواهد شد مگر اینکه نامه و مجوزی از دبیرکل فدراسیون فوتبال برای ثبت قراردادهایشان بیاورند.

به گزارش مشرق، مصطفی شهبازی در پاسخ به این پرسش که چه تیم‌هایی تا به امروز قرارداد بازیکنان و مربیان‌شان را در سازمان لیگ ثبت کرده‌اند اظهار داشت: تاکنون تیم‌های گسترش فولاد تبریز، سپاهان، سایپا، ذوب آهن و تراکتورسازی این کار را انجام داده‌اند.

وی در پاسخ به این پرسش که بنا به نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال نباید به باشگاه‌های بدهکار خدمات داده شود اما در بین باشگاه‌هایی که ثبت کرده‌اند نام باشگاه‌های بدهکار هم به چشم می‌خورد، گفت: برخی از این باشگاه‌ها قبل از نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال ثبت کرده‌اند مثل باشگاه ذوب‌آهن که حدود 20 روز پیش ثبت کرد. در مورد این باشگاه‌ها دیگر نمی‌شود کاری انجام داد اما مطمئن باشید تا زمانی که مشکل خود را حل نکنند برای آنها ID کارت صادر نخواهد شد.

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: از این پس نیز باشگاه‌هایی که نامشان در بین باشگاه‌ بدهکار است قراردادشان ثبت نخواهد شد مگر اینکه نامه و مجوزی از دبیرکل فدراسیون فوتبال برای ثبت قراردادهایشان بیاورند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس